Ik had pas even gekeken en had hem 4 jaar geleden gekocht! Ik raakte hem maanden niet aan en dan deed ik opeens een flink stuk weer.
maar hij is wel echt PRACHTIG!
Prachtig.
Jaa ik vind hem ook echt mooi nu wilde hem eerst nooit inlijsten, maar dat ga ik nu toch zeker wel doen
Oh wouw, mooie kleur ook!
Deze is echt mooi!
Ik wilde net mijn borduurwerk gaan wassen, toen bedacht ik me moest er niks op die brug was ik dus nog een flink aantal lijnen vergeten haha. Nu inmiddels wel echt af en gewassen
Hoe en waarmee was je je werk? Ik heb dit nog nooit gedaan maar heb wel een werk waar wat vlekjes op zitten.
Ik had het ook nog nooit gedaan. Ik heb met kleur was middel gedaan in een teiltje waarbij je met je hand nog gewoon er goed in kan niet te warm dus. En erna goed uitgespoeld. Hij hangt nu te drogen en erna kijk ik of hij nog eens moet. Op de stof zaten wel veel plekken van handvocht en ook potlood strepen voor markering maar volgens mij is groots gedeelte weg ervan.
Ooh wow! Benieuwd hoelang je erover doet! Succes
Ik ook haha
Wow succes!
op naar de volgende paar jaar! ben wel echt heeeul benieuwd hoe die gaat worden!
Wow zo cool! Succes haha, wel een heel mooi project aan het voorbeeldplaatje te zien
O, zalig!
Ik wil ook aan mijn grote project (in vergelijking met die van jou is die klein haha) beginnen, maar moet nog klein stukje van mijn proef-projectje (alleen het vogeltje en bloemen nog, had vanmiddag weer verkeerd geteld )
Hoe doe je dat met zo’n grote als je verkeerd telt? Ook alles uithalen weer?
Of doe je wel patroon overtekenen op de stof?
Of ben ik de enige die zo vaak verkeerd telt (door gebrek aan ervaring) haha
Ja dat verkeerd tellen is heel irritant. Ik had met mijn winterse dat ik al een heel stuk had gedaan en toen bleek dat ik 6 draden moest gebruiken kon ik helemaal eruit halen. Altijd zonde, maar wel het beste voor je werk want als je het uiteindelijk ziet vind je het ook niks…
Bij mijn vorige had ik rasters getekend van 10x10 net zoals op de tekening, nu heb ik dat niet gedaan gezien mijn patroon sowieso heel erg weinig zelfde kleur per stukje is, dus ik ga nu echt meer stukje voor stukje werken dan kleur voor kleur. Maar dat is maar net hoe je het wilt. En wie weet maak ik als nog rasters als dit niet werkt is ook de 1e keer voor mij zo. (Het zwarte werkt erbij niet echt mee)
Wat leuk dat iedereen zo druk bezig is hier! Ik heb ook zin om te beginnen maar wacht nog op mijn pakketjes.
Ik zag dit op de IG van een zeemanwinkel dus misschien een tip:
Ohhh goeie!
Zoveel op zwart, sterkte haha. Zat het bij een kit of heb je de stof los gehaald? If so, waar?