Omatopic (Deel 1)

Magnus and Quill op Etsy! Heb nog 2 hele leuke vogeltjes er vandaan. Vind de patronen wel een beeeetje aan de dure kant, maar wel ontzettend mooi en ik had toch een Etsy bon :grin: Dit zijn de andere 2 vogeltjes

20 likes

Is dit lastig als je nauwelijks borduur ervaring hebt? Ik ben gek op vogeltjes :heart_eyes:

Oooh love vogeltjes. Die 2e is heel leuk.

Wat een schatjes!!

1 like

Deze patronen zijn gemaakt voor beginners! Als je het patroon koopt, zitten er ook youtube filmpjes bij het patroon wordt gemaakt. Dan zie je precies hoe en wat:)

1 like

Echt heel leuk! Zijn dit jouw foto’s? Denk het niet vanwege je bijschrift maar anders benieuwd waar je die mooie borduurringen vandaan haalt!

Idd niet mijn foto’s, maar mijn borduurringen hebben ook die kleur! Heel makkelijk, namelijk gewoon een potje beits halen bij de bouwmarkt (ok, momenteel niet zo makkelijk) en zelf doen! Ik heb een klein potje gehaald in de kleur ‘noten’ en beits mijn ringen zelf. Je hoeft niet te schuren en kan er in 1 keer overheen met een kwastje

5 likes

Mijn eerste werkje is af, best blij met resultaat!

28 likes

Heb je een linkje, kan t niet vinden :thinking:

1 like

Zo lullig dit. Ik wil ook mooie ringen.

Goed gelukt!!

1 like

Goede tip! Heb wel vaker meubels en dergelijke gebeitst maar er niet aan gedacht om dat met een borduurring te doen. Vind een donkerdere kleur wel een mooie uitstraling geven. Biedt weer wat inspiratie en mogelijkheden, dank je! :relaxed:

1 like

Nieuwe project gestart! Die is wel een stukje groter :star_struck:

4 likes

Oeh heb je een foto van hoe het moet worden?

1 like

Ja, deze;

1 like

Oh tof.
Mijn katoenetjes waren binnen❤ morgen regenboog maken

1 like

Stofjes! :heart:

7 likes

Ik vind het zo knap als mensen hun eigen kleding kunnen maken! Ik kan nog geen mondkapje naaien, heb wel al een jaar een goeie naaimachine staan :rofl::rofl:

1 like

Hier gaat alleen op geborduurd worden.
Krijg wel een kleine naaimachine voor kerst. Maar daar hoop ik vilten figuurtjes mee te kunnen naaien. Al zal ik eerst oefenen met katoen denk. Hopelijk heb ik een beetje talent.