Omatopic (Deel 1)

Zat bij het pakket :slight_smile: Iris borduurt heeft wel zwarte Aïda stof!

Dank! Zwarte aïda heb ik nog wel liggen, maar was benieuwd want ben altijd op zoek naar dealtjes voor grote lappen borduurstof.

1 like

Ben klaar met de Giana Mobius Scarf. Twijfel nog een beetje of ik het niet te fel vind.

17 likes

Ik stem voor heel mooi!

2 likes

Ik heb katoenen stof besteld om op te borduren. Hopelijk en een meter vilt voor de achterkant :tada:

5 likes

Nee supermooi juist!

1 like

Ik heb mn eerste doos gevuld met draadjes haha, op naar doos 2. Begin er nu wel een aardig tempo in te krijgen, moet ik zeggen!

2 likes

Ik ben net aan dit project begonnen, maar ik realiseer me net dat ik waarschijnlijk niet genoeg draad het voor de takken en nu zijn de winkels dus dicht :sob: Zo geen zin om voor 1 kleur een online bestelling te plaatsen. Maar wie weet mag ik het bij de lokale winkel wel gauw ophalen aan de deur (ik heb onderhand een veel te goede band ontwikkeld met de eigenaresse van een borduurwinkel hier in de stad)

37 likes

Oh wat is deze leuk! :heart_eyes:

1 like

Ohh, wat een leuke! Waar heb je deze vandaan?

Oh wat een leuke!

1 like

Magnus and Quill op Etsy! Heb nog 2 hele leuke vogeltjes er vandaan. Vind de patronen wel een beeeetje aan de dure kant, maar wel ontzettend mooi en ik had toch een Etsy bon :grin: Dit zijn de andere 2 vogeltjes

20 likes

Is dit lastig als je nauwelijks borduur ervaring hebt? Ik ben gek op vogeltjes :heart_eyes:

Oooh love vogeltjes. Die 2e is heel leuk.

Wat een schatjes!!

1 like

Deze patronen zijn gemaakt voor beginners! Als je het patroon koopt, zitten er ook youtube filmpjes bij het patroon wordt gemaakt. Dan zie je precies hoe en wat:)

1 like

Echt heel leuk! Zijn dit jouw foto’s? Denk het niet vanwege je bijschrift maar anders benieuwd waar je die mooie borduurringen vandaan haalt!

Idd niet mijn foto’s, maar mijn borduurringen hebben ook die kleur! Heel makkelijk, namelijk gewoon een potje beits halen bij de bouwmarkt (ok, momenteel niet zo makkelijk) en zelf doen! Ik heb een klein potje gehaald in de kleur ‘noten’ en beits mijn ringen zelf. Je hoeft niet te schuren en kan er in 1 keer overheen met een kwastje

5 likes

Mijn eerste werkje is af, best blij met resultaat!

28 likes

Heb je een linkje, kan t niet vinden :thinking: