Zo lullig dit. Ik wil ook mooie ringen.
Goed gelukt!!
Goede tip! Heb wel vaker meubels en dergelijke gebeitst maar er niet aan gedacht om dat met een borduurring te doen. Vind een donkerdere kleur wel een mooie uitstraling geven. Biedt weer wat inspiratie en mogelijkheden, dank je!
Oeh heb je een foto van hoe het moet worden?
Ja, deze;
Oh tof.
Mijn katoenetjes waren binnen❤ morgen regenboog maken
Ik vind het zo knap als mensen hun eigen kleding kunnen maken! Ik kan nog geen mondkapje naaien, heb wel al een jaar een goeie naaimachine staan
Hier gaat alleen op geborduurd worden.
Krijg wel een kleine naaimachine voor kerst. Maar daar hoop ik vilten figuurtjes mee te kunnen naaien. Al zal ik eerst oefenen met katoen denk. Hopelijk heb ik een beetje talent.
Ik heb voor het eerst kabels gebreid! Het viel me heel erg mee, was alleen wel veel werk. Het is een cadeautje voor m’n broer:
Edit: Hmm volgens mij doet die link het niet goed. Het is in ieder geval een gratis dmc patroon en heet goldfinch. Als je bij de gratis kruissteek patronen kijkt kun je m vinden.
Ik heb mijn sweater no.6 bijna klaar (lol, ik ben net aan de eerste mouw begonnen) dus ik ga vast nadenken over mijn volgende project!
Ik ga denk ik voor de cardigan no.7, in een roze kleur. Na mijn tentamen volgende week mag ik van mezelf alvast nieuw garen uitzoeken en bestellen, verwacht dat het ook wel even onderweg zal zijn.
Vinden jullie het leuk als ik tegen die tijd een foto van mijn trui deel of denken jullie ‘meid laat toch zitten’?
Nee, natuurlijk moet je dat delen😄 alleen maar leuk
Natuurlijk moet je dat delen! Ben benieuwd wat je gemaakt hebt en vind het ook altijd leuk om projectjes te zien voordat ze af zijn!
Ik heb handschoenen gemaakt, moet alleen nog draadjes afwerken van 1.
Oeh is dat van myfavouritethings.knitwear? Eén van die truien is t volgende op mijn lijstje, en dan nr 1 of 6. Is het een beetje goed te doen? Heb nog nooit eerder een trui voor mezelf gebreid.
Maar ook nog nooit eerder een vest voor mezelf gebreid en dat gaat ook best goed! Ben nu bezig met deze van theknitstitch
Delen!
Leuk, dan zien jullie hem volgende week ergens denk ik.
@Knitwife yes dat is 'm! Dit is mijn tweede trui ooit gebreid, ik zou zeggen dat het echt een goed beginnerspatroon is. Ik heb alles op moeten zoeken op youtube: raglan, german short rows, i-cord, etc. Maar dat is allemaal heel makkelijk te vinden en na te doen.
Ik heb alleen de eerste keer mijn trui uit moeten halen omdat hij véél te groot was. Het moest een maat S worden, maar hij stond iemand met XL perfect. Nu heb ik zelf een aantal steken verzonnen, nog een stuk kleiner dan de kleinste maat en nu wordt hij mooi vind ik. Mijn proeflapje was 0,5 cm te groot dus het is denk ik een combinatie van dat + dat het heel oversized hoort te zijn.
Oeh leuk vest hoor! Dat ziet er al ingewikkelder uit dan trui no.6