Omatopic (Deel 1)

Ik twijfel welke kleur ik voor de ogen zal gebruiken, zwart of bruin. Wat denken jullie?

• Zwart (links)
  • Bruin (rechts)
  • Een andere kleur namelijk:

0 stemmers

1 like

Neusje is ook zwart/grijs? Ik zie het niet zo goed. Dan zou ik zwart kiezen.

Ja het neusje is donkergrijs! Maar die kleur heb ik helaas niet meer dus deze twee zijn the next best thing. Vind zwart beter passen omdat het allemaal koude kleuren zijn, en de bruine is warm. Maar zwart is ook zo… zwart. Keuzes keuzes

1 like

Ik ben dus begin december begonnen met eindelijk mn borduurgaren goed organiseren, en ben nu bijna twee dozen verder. Ik verwacht in januari klaar te zijn en zeker 4 dozen nodig te hebben hahaha. Toch best een werk geworden.

4 likes

ik zou denk ik ook voor zwart gaan, gezien je toch met de rest om bruin heen gaat werken (aanname even) dan heb je kans dat de ogen er niet heel hard uit poppen als je zou willen. 310 zwart is ook heel hard maar soms maakt dat net juist wel de pop die je nodig hebt.
Je kan het eventueel later als je het toch niet mooi vind er uit halen en opnieuw doen met bruin?

1 like

Die streepjes ga ik met licht- en donkergrijs invullen! Zoals de kleuren van de neus en je ziet het ook al een beetje linksonder. Dus bruin zou op zich ook wel kunnen. Haha ik ben zo slecht in keuzes maken, zeker over zulke super triviale dingen kan ik uren twijfelen :sleeping:

1 like

Het is soms ook heeeul lastig! je wilt het mooiste resultaat natuurlijk. wat je ook kan doen, wat je nu hebt. ene oog dan doen met bruine en de ander zwart. het geen later weghalen wat je het mooist vind?

Valt naaien ook onder ‘oma’?
Ik heb vandaag voor het eerst ooit iets gemaakt op de naaimachine, namelijk een wikkeldoek en 3 spuugdoekjes voor m’n baby die in april geboren wordt. Ik ben trots dus moet het even kwijt haha

36 likes

Vind het heel lastig te zien. Kan je niet een paar steken heen en weer doen naast elkaar? Soort van snelle satin stitch zodat je een beetje weet hoe het eruit komt te zien?

1 like

heel tof! We hebben ook een geheel topic voor naaien! :grin:

Ah super, ik zie het nu! Ga ik daar heen

Wauw wat een prachtige stof, die met die bloemetjes.

1 like

Meer van jullie die van kaarten maken houden? Met clearstamps enz?

Heb ik jaren gedaan maar ik doe er nu niks meer aan. Heb nog wel heel veel spullen, voor het geval ik toch weer zin krijg!

Bewaren is altijd slim.

Wanneer je zegt dat je graag wil leren borduren. :see_no_evil:Ik heb met kerst een flinke voorraad gekregen.

16 likes

Veel plezier, mooie buit!
Met wat ga je starten? :smiley:

1 like

Denk deze zodat ik de verschillende steken kan leren.

9 likes

Hoe heb je dit gedaan? Kan wel wat tips gebruiken hahah

Waar is deze van? Lijkt mij ook leuk om de verschillende steken te oefenen. Zit er ook een uitleg bij?