Het dekentje voor mijn baby is af!
Wat leuk! En past ook goed in je interieur zo te zien, ziet er echt mooi uit wat ik er van kan zien op de foto’s!
Heel mooi!
Cute! En is dat mn favo Ikea stoel? Vind die zo mooi
Nog klaar geraakt voor de jaarwisseling. Wat een project! Ik heb een deel van het patroon herhaald omdat het deken eerst niet lang genoeg was. Nu is het echter gigantisch .
Drukke kleuren maar mijn kinderen vinden het geweldig!
Wat mooi, en wat een vet interieur! Heel warm en gezellig.
Mooi nu wil ik mn gehaakte deken ook dit jaar afmaken maar het is nog wel 20 uur werk denk ik
Ja er kruipt heel veel tijd in hé. Welk deken ben je aan het haken?
Het is nu wat donker dus lastig een foto maken, maar hier een progressfoto. Ben nu al een stuk verder, alles zit aan elkaar, is afgehecht en ben met de tussendriehoekjes bezig.
Wauw ! Mooie kleuren en patroon!
Ik heb via irisborduurt de dozen besteld (die van hemline, en dan de large variant) en gekeken hoe ik wikkelkaartjes moest gebruiken. Daar heb ik er ook wat extra van besteld.
Hiervoor had ik het in allemaal verschillende bakjes, per kleur gesorteerd. Ik ben begonnen met de bakjes waar ik het minst van had, en ben nu bezig met kleuren waar ik meerdere bakjes van heb.
Het was bij mij voornamelijk gewoon een kwestie van beginnen haha.
Gewoon acryl van de wibra blijft jaren mooi
Prachtig! Heel mooi die kleuren en het patroon. Heb je een patroon gevolgd of heb je het zelf bedacht?
Dank je wel! Ik had al zo’n vermoeden dat het vast gemakkelijk te zien zou zijn als niet-haakleek haha.
Ik had een plaatje gezien op Pinterest, maar het zijn gewoon granny squares maar dan diagonaal aan elkaar gehaakt. Toen wel nog uitgevogeld hoe je dan een halve square maakt maar dat was eigenlijk ook wel vrij simpel!
Bedankt, ik ga het onthouden en eens een poging wagen. Staat wel gezellig zo’n kleurrijke deken!
Wauw deze wordt echt tof! Heel benieuwd als ie af is.
Ja! Er zitten stap voor stap plaatjes.
Het is de Flowering Shrubs van Caydo. Deze is volgens mij van Amazon.
Prachtig dekentje!
Zit er een voering onder? Babyvingers en -voetjes blijven heel snel haperen in de openingen van de granny squares nl (excuses voor mijn granny- opmerking).