Moest aan jullie denken toen ik dit zag https://vm.tiktok.com/ZS7VDf3f/
M’n vriend is vandaag jarig en hij wilde heel graag een borduurwerkje van me hebben. Dus besloot om zijn favoriete pokemon voor hem te maken en hij was super verrast 
Wat leuk! En gefeliciteerd natuurlijk!
Cute! Wat leuk dat hij specifiek een borduurwerkje vraagt.
Mijn probeersel-trui-zonder-patroon is eindelijk af!
Hier een impressie van de kleuren
(Heel groot, want mijn buik moet er mee in kunnen.)
Heeft er iemand hier toevallig een aanrader van patroon/steek voor een babydeken? (Ik heb al gegoogled en op pintrest gekeken, maar vind persoonlijke tips toch net iets leuker.)
Mag zowel gehaakt als gebreid zijn!
Mooie trui! Ik vind call the midwife blanket een mooie steek voor een babydeken, ik heb 'm ooit gehaakt.
Voorbeeldje:
Oh ja, die is idd leuk! En ik ben Call the midwife aan het kijken, dus past nog wel :). Dank je!
Mooi en super netjes ook! Heb je het patroon zelf op de stof getekend of hoort dit bij een pakketje?
Ik wil de albumcover van Dark Side of The Moon borduren (vrije steken), ik heb al zwarte stof in huis. Heeft iemand een idee of ik dat witte fadende randje aan de binnenkant van de witte grote driehoek goed kan namaken? Of is dat onbegonnen werk en kan ik beter gewoon een normale rechte driehoek maken? Ik heb het trouwens over de grote driehoek, voor de lichtstraal heb ik al wel een idee hoe ik dat kan gaan doen (maar meer tips zijn natuurlijk altijd welkom!)
Eventueel verschillende tinten die van licht naar donkerder gaan? En eerst even proberen op een proeflapje?
Dank je! Dat zat er al op geprint. Is eigenlijk wel irritant te duidelijk want je ziet het er wel doorheen vaak. Maar ja, is maar mijn oefen projectje:)
Edit:
Ik lees net dat de lijnen in water oplosbaar zijn dus na het borduren in kamertemperatuur water laten weken en het verdwijnt.
Ik denk dat je dat met needle paint heel mooi kan doen. Daar kan je fantastische gradients mee maken.
Super leuk dat je dit gaat maken! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
Zal het hier posten als het af is! Het is een cadeautje voor m’n vader dus dat is een fijne stok achter de deur haha
weg
Deze wou ik ook nog even delen, had ik gemaakt voor mijn Secret Santa lootje! Ben niet 100% tevreden over de letters maar vind ‘m wel erg leuk geworden. Misschien maak ik ‘m later nog een keer voor mezelf haha.
Leuk! Maar mag je dat al posten dan want er moet nog geraden worden toch?
Mijn lootje heeft me al geraden! Dus ik mag hem veilig plaatsen hier 
Hee die herken ik! Leuk! Ook tof dat je er tekst in heb gedaan!
Ik zag em al passeren in het santatopic, heel leuk. Vind de tekst geweldig!