Omatopic (Deel 1)

Ik wil de albumcover van Dark Side of The Moon borduren (vrije steken), ik heb al zwarte stof in huis. Heeft iemand een idee of ik dat witte fadende randje aan de binnenkant van de witte grote driehoek goed kan namaken? Of is dat onbegonnen werk en kan ik beter gewoon een normale rechte driehoek maken? Ik heb het trouwens over de grote driehoek, voor de lichtstraal heb ik al wel een idee hoe ik dat kan gaan doen (maar meer tips zijn natuurlijk altijd welkom!)

afbeelding

3 likes

Eventueel verschillende tinten die van licht naar donkerder gaan? En eerst even proberen op een proeflapje?

1 like

Dank je! Dat zat er al op geprint. Is eigenlijk wel irritant te duidelijk want je ziet het er wel doorheen vaak. Maar ja, is maar mijn oefen projectje:)

Edit:
Ik lees net dat de lijnen in water oplosbaar zijn dus na het borduren in kamertemperatuur water laten weken en het verdwijnt.

4 likes

Ik denk dat je dat met needle paint heel mooi kan doen. Daar kan je fantastische gradients mee maken.

12 likes

Super leuk dat je dit gaat maken! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

1 like

Om terug te komen op de toddler mittens, een kleiner garen en naald maakte het verschil haha. Oeps. Ik.heb geprobeerd om afneembare ‘vingers’ te maken omdat mijn kind handschoenen haat. Misschien als ie zn vingers kan gebruiken dat t dan beter is haha. Nu nog de andere

16 likes

Zal het hier posten als het af is! Het is een cadeautje voor m’n vader dus dat is een fijne stok achter de deur haha

1 like

weg

22 likes

Deze wou ik ook nog even delen, had ik gemaakt voor mijn Secret Santa lootje! Ben niet 100% tevreden over de letters maar vind ‘m wel erg leuk geworden. Misschien maak ik ‘m later nog een keer voor mezelf haha.

24 likes

Leuk! Maar mag je dat al posten dan want er moet nog geraden worden toch?

Mijn lootje heeft me al geraden! Dus ik mag hem veilig plaatsen hier :blush:

2 likes

Hee die herken ik! Leuk! Ook tof dat je er tekst in heb gedaan!

1 like

Ik zag em al passeren in het santatopic, heel leuk. Vind de tekst geweldig!

1 like

Ik vind deze tekst echt geniaal! Had nog geprobeerd om het patroon te zoeken toen ik de foto voorbij zag komen.

1 like

Het patroon heb ik deels zelf gemaakt dus dat kan kloppen, wil hem je wel pm’en :blush:

Jaaa!!

Ik ben ook wel geïnteresseerd als je het patroon wil delen!

1 like

Pm me even! Dan denk ik er aan als ik weer een computer heb

Vandaag een pastelregenboog.

Ben nog aan t kijken hoe ze nou t beste worden. Moet ook maar eens opschrijven wat ik doe😂

18 likes

Mag ik ‘m ook? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like