Ja mn pinterest staat vol😂. Maar je moet er maar net zin in hebben.
Dat is een ding wat zeker is, ja! haha.
Ohh zo leuk!!
ik ben ooit begonnen met quilten met de hand, maar na een kussentje en een paar honderd lapjes aan elkaar naaien verder heb ik het nooit meer gedaan 
Met de hand kan je nog lekker op de bank met een podcast ofzo doen. Met de naaimachine hoor je urenlang niks anders dan TAKKETAKKETAKKETAKKETAKKETAKKE
Hahaha heerlijk dit 

Doet me denken aan zo’n Dumpert filmpje “hoe gaat de wasmachine?” 
Haha die ken ik niet
Deze haha
Of volgende keer borduren op een trui of jasje of handschoenen of of of of…
Ik kan echt zo genieten van een goeie kleuren combinatie, en al dan helemaal in pastel <3
554 is echt mijn lievelingskleur vanaf nu. (Ok volgens mij zit ik sowieso een beetje in een paars fase)
Iemand had laatst een site waar je foto’s enzo in patroon kon omzetten, welke was dat? Heb inspiratie gevonden. Wel voor kruissteek. Want durf grote vlakke satin stitch nog niet aan. Linkt me zo moeilijk
Grote vlakken satin stitch, is de kunst om het draad goed te houden. als in, dat het niet gaat draaien en goed kijken door je draad vooruit te leggen, waar je wilt gaan steken. Het is vooral veel concentratie werk vind ik altijd en oefening baart kunst!
ik weet helaas niet welke site dat doet. Klinkt wel interessant!
Pic2pat.com was dat geloof ik
Had het meteen uitgeprobeerd en het werkte goed! Nog niet echt geborduurd ermee
Dark side of the moon is af! Alleen… ik vind de regenboog op de achterkant eigenlijk veel mooier geworden dan de voorkant (als je de knoopjes weg denkt) dus ik overweeg nu om het helemaal opnieuw te doen en de regenboog met een split stitch te doen. 🥲 Het is niet zo’n moeilijk of ingewikkeld werkje verder dus kan op zich wel.
Dit is trouwens katoenen stof van Irisborduurt maar vind de stof helemaal niet fijn, hij blijft niet goed strak staan en trekt ook snel krom en in bobbels zoals je ziet. Wat voor stoffen vinden jullie fijn om op te werken?
Ja, idd van Sarah K Benning! De rest, op de boeketten, dat er ligt is ook van haar
Ik heb afgelopen jaar dat pakket van haar gekocht zodat je iedere maand het nieuwe patroon van haar kreeg. Dus heb nog teveel te doen 
@Mees
Had ik al gedeeld, maar kan nog wel een keer:) Ze zijn van Magnus & Quill op Etsy!
Oh lief, dank je wel om nog eens te delen!
Geen probleem! Had wel gehoord het lastig te vinden kan zijn, dus als je ze niet kan vinden, let me know en dan drop ik de link ernaar toe 
ooo echt geweldig!!! ben oprecht jaloers! Er zaten echt hele mooie tussen volgens mij afgelopen jaar.
Zit een beetje in de gaten te houden wanneer ze een nieuw patroon online gaat zetten.
Ze plaatst altijd de laatste vrijdag van de maand haar nieuwe patroon online!
@Dombo
Ik borduur meestal op quiltstoffen of op een poplin katoen
Ooo thanks!! dat is handig om te weten. Dan hoef ik niet iedere dag op insta te kijken 
Heb hier in het topic ooit een tip gelezen over die draadjes die los laten aan randen van je stof. Nu heb ik het schilders tape omgevouwen (dat was de tip) en ik neem nu ook de stof (tot nu toe dan) niet meer mee. Echt een top tip!