Omatopic (Deel 1)

Ik maak nu vooral werkjes die ik aan andere mensen cadeau kan geven! Dan ben je inderdaad wel lekker bezig maar hoef je het niet thuis op te hangen. Of misschien kan je op kleding borduren? Daar kan je ook wel echt toffe dingen mee maken

2 likes

Weggeven hmmm ik denk dan dat ik mensen opzadel met iets dat ze niet willen haha.
Ja ik wil weleens mijn dochters kleding op gaan leuken, heb van die water oplosbare stiften besteld voor het ontwerpje.

1 like

Haha ja het moeten idd wel mensen zijn die er ook echt blij mee zijn anders heeft het weinig zin :joy:

1 like

M’n vogeltjes (en kerstkat) zijn eindelijk af! Niet de beste foto, maar had geen zin om tot morgen te wachten voor daglicht :nerd_face: ze zijn niet perfect geworden, maar ik ben er alsnog heel erg blij mee

41 likes

Oke, 2 posts achter elkaar. Maaaarrr iemand anders die ook aan meerdere projecten werkt, maar amper wat afmaakt? :joy:

21 likes

@NothingAboutSam nee maar dat past ook niet bij hoe ik ben, zou heel nerveus worden van meer projecten tegelijk willen doen.

Maarrr the Mad hatter is gearriveerd op zijn tea party :partying_face:
Ik denk dat ik vanavond de rand (en details als lijn waar de vlaggetjes aanhangen etc) wel af ga krijgen en dan ben ik halverwege

19 likes

Welcome to my world! En dan ook nog liefst wat naaiprojecten, een haakwerkje, een borduurprojectje en wat kruiden- en keukendingen :D.

2 likes

Hahaha, hear hear. Ik ben met de middelste al sinds voor de zomer bezig :joy: eigenlijk gaat dit al sinds ik ben begonnen met borduren. Maar goed, het is eigenlijk ook wel lekker, gewoon creatief bezig zijn toch!

1 like

oooo wat zijn deze allemaal tof!!!
En je afgemaakte ook! Die kast met die planten boven in is echt geweldig. is dat een sarah k benning patroon?

Eigenlijk heb ik standaard 1 project waar ik aan werk en dat ook echt af wil maken voor ik iets aan iets anders begin. tijdje terug heb ik wel nog een tweede er naast gehad en dat werkte ook wel fijn! Beetje afwisseling ook. Misschien maar weer eens doen.

1 like

Had je trouwens al eens gedeeld waar je die vogelpatronen vandaan hebt?

Die kerstkat is vet leuk :slight_smile:

1 like

Ja! Niet echt met borduren maar wel met andere dingen.

Ik zoek inspiratie om iets te borduren.

Instagram, Pinterest en Etsy zijn de drie dingen waar ik meestal kijk als ik niet weet waar ik zin in heb om te maken en inspiratie zoek.

Wellicht iets van je favoriete boek, of series, andere lore?

Ja mn pinterest staat vol😂. Maar je moet er maar net zin in hebben.

1 like

Dat is een ding wat zeker is, ja! haha.

Ohh zo leuk!! :smiling_face_with_three_hearts: ik ben ooit begonnen met quilten met de hand, maar na een kussentje en een paar honderd lapjes aan elkaar naaien verder heb ik het nooit meer gedaan :see_no_evil:

Met de hand kan je nog lekker op de bank met een podcast ofzo doen. Met de naaimachine hoor je urenlang niks anders dan TAKKETAKKETAKKETAKKETAKKETAKKE

6 likes

Hahaha heerlijk dit :joy::joy:
Doet me denken aan zo’n Dumpert filmpje “hoe gaat de wasmachine?” :laughing:

1 like

Haha die ken ik niet

Deze haha

3 likes