Heeeeerlijk al die uitingen whahaha FUCK en GO AWAY zijn wel representabel
haha ja echt heerlijk! Ze wilde graag iets met een sassy quote, toen ging ik bladeren op etsy en kwam ik hier op uit. Moet zeggen dat de patronen ook nog redelijk betaalbaar zijn. Al is het UGH patroon wel een chaos met alle kleur nummers er over heen verspreid. Dus dat doe ik nu ook afstrepen op het patroon zelf 
Ben ook nog bezig met dit patroon, moet de pot vullen met een Rice Stitch. Maar ik denk dat de maker een seed Stitch bedoelt. Het ziet er leuk uit op het voorbeeld, vind het in mijn hoofd nog lastig om te realiseren. Dus misschien ga ik hem wel vullen met een horizontale satin. De kat ga ik in de kleuren van mijn kat maken, die heeft iets met planten (terroriseert ze)
Patroon: https://www.etsy.com/nl/listing/892698647/embroidery-pattern-the-indoor-cat-pdf
Ik durf zelf een simpele sok niet aan. Lijkt me zo moeilijk en een gepriegel.
Oh die is echt cute! Ik heb alleen nog teveel katten patronen liggen, dus ik mag deze echt niet kopen. Ik wil er nu ook aan verder werken 
Doeeen!! Lekker gaan frummelen <3
Ik zag deze en was echt verkocht.
Haha vanaf vanmiddag! Ik moet nu eerst werken
(ok, eigenlijk is m’n werk leuk, maar heb vandaag zo geen zin door dit prut weer)
Ik was vergeten hoe tijdrovend borduren was met kruissteek. Mijn hemel, heb ik eindelijk een projectje, gaat t nog eeuwen duren voor t af is. Mn naald is ook te dik voor mn gevoel. Wat voor gebruiken jullie? En voor vrij borduren?
Kijk deze eens gezellig met zn alle. Al moet ik eerlijk zeggen dat alleen t konijn en poesje van mij zijn , de rest van mn moeder, die vind t leuk.
Haha, same! Gisteravond weer begonnen, ik denk dat ik al 5 jaar niet meer geborduurd heb als het niet langer is… uurtje bezig geweest, kon er amper wat van zien 
Misschien dit ik binnenkort toch eens een poging waag. Al schrikt het me echt af.
En nog een vraag: hoe lastig zou het zijn om dit garen met de hand op te winden tot een bol?
Ik ga hiermee dit topje maken:
Maar eerst nog mijn everyday cardigan verder afwerken.
Is niet heel moeilijk, zullen vast ook tips op YouTube te vinden zijn. Maar je moet het vooral doen als je er ruim de tijd voor hebt, want met te veel haast of tussendoor wegleggen is het bijna garantie voor knopen
Ik had al wat filmpjes gekeken en dat zag er niet moeilijk uit. Maar dat is allemaal met dikker garen… Dus vandaar dat ik me afvraag of het met dit garen een beetje doenbaar is.
Tot een bol maken is niet echt moeilijk, je kan het eventueel om een stoelleuning ofzo hangen als dat helpt
Ik heb nog best veel bollen wol waar ik niks meer mee ga doen. Weten jullie of je die ergens kunt doneren oid?
Aan ons geven/verkopen natuurlijk! Is het echte wol?
Ja is echte wol, veelal drops. Lijkt me ook wel fijn te doneren aan mensen die anders het zelf niet zouden kunnen kopen, maar hier weggeven kan natuurlijk ook!
Oh zo, ja dat is heel mooi om dat te doen. Ik weet niet zo goed waar dat kan eigenlijk.
Ohh deze is echt tof, ik ga er ook eentje kopen denk ik.
Hoe neem jij je patronen over op stof? Zulke strakke lijnen 
Carbon papier! Heb vorig jaar een 100 pack gekocht via amazon, kost geen drol.
Heb nu bij de letters ook veel lineaal er op gehouden, hoe strakker hoe beter! De rechte lijnen van de kat met de stem stitch heb ik ook gedaan met liniaal. En de rest proberen om je hand zo stijf mogelijk te houden xD
Heb je dan een klein lineaaltje of hoe werkt dat? Ik loop altijd tegen zoveel problemen aan met overnemen. Als ik de stof in de ring span en het daarmee overneem (idd met carbonpapier) werkt het wel oke, maar de lijnen worden niet heel strak en omdat het in de ring zit kan ik geen lineaal gebruiken. Als ik de stof los heb en dan ga overnemen verschuift alles steeds waardoor het ook net niet mooi wordt, en doordat de stof niet goed strak staat wordt het ook net niet mooi. Help haha?
Die lijnen rechts zijn bv ook met (wit) carbonpapier gedaan maar ze zijn niet erg recht of strak zoals je ziet