Nee ik heb deze zelf getekend op de iPad maar ik kan je het patroon wel sturen! Het is ook heel simpel. De dikke lijnen zijn gedaan met een 3-strand stem stitch en het visgraat patroontje is met 1 strand gedaan en gewoon rechte lange steken (long stitch). Zeker goed te doen voor beginners.
@Clancy jaa dat klopt! De paarse verdwijnt vanzelf na een paar dagen, de blauwe verdwijnt door water! Dus die paarse is wel handig voor korte projectjes maar voor werkjes waar je langer mee bezig bent zou ik ze niet gebruiken want dan verdwijnt het patroon uiteindelijk haha.
Herkenbaar trouwens, ik kan me ook slecht focussen en raak snel uitgekeken op dingen dus ik heb ook duizend onafgemaakte hobbies het fijne aan borduren vind ik dat je het makkelijk een tijdje kan doen en dan weer even weg kan leggen tot je er weer zin in hebt. Met breien en haken moet je het voor mijn gevoel meer bijhouden anders verleer je het helemaal ofzo? Met borduren is dat minder omdat er genoeg steken zijn zonder ingewikkelde handelingen maar waar je gewoon kan prikken haha. Ik heb verder ook alles geleerd van YouTube en zoek daar nog steeds regelmatig filmpjes op, super handig. Je kan een keer een pakketje bestellen om te kijken of het wat voor je is, als je een kit koopt krijg je alles wat je nodig hebt en hoef je geen grote berg spullen in te slaan om te beginnen! Je kan er op Etsy wel een hoop vinden, en ik vind normaal Irisborduurt ook een leuke webshop maar die is nu tijdelijk dicht, gaat in gebruikt weer open.