Bedankt voor de filmpjes te plaatsen .
Ooh wat een leuk patroon! Deze shop ga ik ook maar een favoriet maken.
Ik verwacht zelf zaterdag eindelijk klaar te zijn met re-organiseren dus ik ga zondag eindelijk weer borduren. Heb er echt zin in!
No worries, het is echt goed te doen! Het is even wennen om met vier of vijf naalden te breien maar dat is vooral een kwestie van doorkrijgen hoe je ze het beste vast kunt houden, je gebruikt er namelijk zoals altijd maar twee tegelijk. Ik ben zelf echt niet superhandig/priegelig maar ik vind sokken breien echt ultiem satisfying om te doen, zo lekker met goed scherpe naalden en die keurige kleine steekjes. Het is ook heel makkelijk mee te nemen omdat het zo klein is. Ik breide vroeger zelfs staand in volle spitstreinen
woeee drop je dan een pic van je boxen <3 ?
@Dombo Ik heb het carbon papier via de boekhandel kunnen bestellen! Ben heeeul benieuwd!
Dat is bemoedigend om te lezen! Misschien toch maar eens proberen binnenkort…
Jaa, zeker!
Veel bejaardentehuizen zijn erg blij met wol/garen!
@Dombo zo dit carbon papier is een stuk beter! Kan niet wachten om weer op een donkere stof te beginnen nu! Thanks!!
Ik vergat nog te zeggen dat ik de tutorials voor sokken breien van Very Pink Knits handig vond - zij gebruikt twee camerastandpunten dus je kan heel goed zien wat ze doet.
Succes!
Bedankt !
Gedver, ik heb een telfout gemaakt. Ik kom er nu pas achter en kan m denk ik niet meer achterhalen. Kom nu met een bepaalde kleur bij een andere kleur en merk nu dus dat het niet klopt. Uithalen ga ik niet doen, te veel werk en garen wordt daar lelijk en pluizig van.
holymoly!! wat een kunstwerk (letterlijk)
Die blauw paars combinatie qua kleur vind ik echt geweldig
Ohhh ik zou zo graag alles een kwartslag willen draaien zodat de kleurkant naar boven wijst
Ja dat wil ik dus niet, anders weet ik nog steeds niet welk nummer ik heb, haha.
Dit werkt voor mij het beste.
Oh persoonlijk vind ik de cijfers prima leesbaar op z’n zij. Maar idd doen wat voor jou het beste werkt!
Jaa, het werkt voor mij gewoon beter. Mn handen zijn vaak ook niet het meest stabiel en ik merkte gewoon dat als ik kaartjes er zo uit haalde met de draad kant naar boven, ik ze ook gelijk uit mn handen liet vallen.
Dit maakt het voor mij iets minder een gestress.
Wauw! Heel mooi ja! Zijn dit de kleuren die je laatst postte? Want dan moet ik die ook kopen natuurlijk, dat begrijp je
Ja!!!