Omatopic (Deel 1)

Omg jaaaa! :heart_eyes: Helaas zijn mijn haakskills nog niet je van het, maar als er een patroon komt dan ga ik dit maken!!

2 likes

dit is echt té leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Er is een patroon!

Patroon

https://www.etsy.com/listing/933832118/bernies-mittens-crochet-doll-pattern-pdf?ref=shop_home_active_1&crt=1&awc=6220_1611363784_f1271abf62ee2b66cd094d3885efe9a3&source=aw&utm_source=affiliate_window&utm_medium=affiliate&utm_campaign=us_location_buyer&utm_term=3657&utm_content=136348&awc=9208_1611428338_e738ecf5604f02b822e1a5d621ee57b8&zanpid=9208_1611428338_e738ecf5604f02b822e1a5d621ee57b8&utm_medium=affiliate&utm_source=affiliate_window&utm_campaign=nl_buyer&utm_content=136348&utm_term=89179

3 likes

Ik brei de simple toe up socks zoals ergens hierboven gepost. Ik heb nu het teengedeelte klaar. De zijkanten zijn best los, je ziet duidelijk dat daar gemeerderd wordt zegmaar, er zitten gaatjes. Wat kan ik het beste doen? Heeft het zin om opnieuw te beginnen en het heeeel strak te trekken op die plekken? Of op het einde beetje dicht stikken met het naaigaren dat bij het garen zit (lang yarns jawoll)? Heeft een sokkenbreister advies voor mij misschien :smile:

Haha ja dat zag ik ook op tiktok (ja sorry oma op tiktok hier😂).
Ben sowieso wel verzamelig heb ook wel 200+ potjes nagellak

1 like

ik kijk op Reels, dat is nog erger :joy: ik wil gewoon niet nog een account aanmaken ergens #lui maar inderdaad, oo als ik sommige filmpjes zo zie <3

Ik heb vandaag 1 bloem drie keer opnieuw gedaan omdat het niet zat zoals ik wilde. Pfoeee, blij dat hij nu wel zit zoals ik wilde. anders had ik het natuurlijk in de fik moeten zetten.

4 likes

Ik ben vandaag bezig weer met m’n katten plant. En heb de hele tijd errors in mijn hoofd door die seed Stitch. Puur omdat het overal is, uiteindelijk geeft het een leuk effect maar een satin stitch bijv geeft mij meer rust tijdens het maken.

11 likes

Ik vond dit ook echt niet leuk om te doen. Juist omdat je zo “toevallig” mogelijk geplaatste steekjes qua richting moet plaatsen, gaat alles er ook opvallend uitzien als je per ongeluk 3 achter elkaar in dezelfde richting had… en het duurt lang :sweat_smile:

1 like

mijn god, het duurt zooo lang!! ik dacht het ligt aan mij?? Je zou denken zo random invullen is zo klaar. maar jezus.

Nee echt he… ik had nog een oppervlak ongeveer 2x die van jou en was er echt klaar mee

o god ik zou echt in een hoekje gaan huilen…

Haha ik moest wat overtekenen op doek voor het eerst in m’n borduur leven. Had zelf op papier iets getekend. Ineens bedacht ik me dat ik zelf wel een lichtbakje kon maken van m’n telefoon en een tupperware bakje. Werkte goed!
Ff onherkenbaar want ben met iets bezig voor kraamcadeau.

Hier ligt ie op het bakje zeg maar…

12 likes

Ik ben nu dus bezig met dit patroon:

en ik word nu al zo blij van het resultaat. Was heel fijn om te borduren. Wijk wel wat af van de kleuren, maar dat komt omdat ik niet zo veel paars en donkergroen heb, hahah

Het is wel een heel fijn patroon, net iets moeilijker met al die satin stitches.

13 likes

heeeeeeel tof patroon! Florals & Floss heeft echt zulke fijne patronen! Goed beschreven en ook fijn om te maken. ben benieuwd naar je eind resultaat!

@Croky Dat is echt super slim bedacht!

1 like

Ja, het is echt 1 van de fijnere patronen waar ik tot nu mee gewerkt hebt!

Ik zal het hier zeker posten haha.

Heb ook maar gelijk dat witte carbonpapier besteld dat hier gepost werd, wil wat vaker met zwart gaan werken door dit patroon.

3 likes

En het is af! Ben echt heel blij met het eindresultaat, was een fijn patroon om mee te werken.

30 likes

Ik heb ook weer wat af.

En nu begin ik aan iets wat ik bijna niet durf, omg. Zo’n enorm oppervlak, waar ook geen telfoutjes in kunnen eigenlijk. Een wereldkaart:

Samenvatting

https://www.panna-stitch.com/shop/30715461152/

26 likes

Wahh heel tof die wereldkaart! Succes, ben benieuwd naar je vorderingen.

1 like

Ik ook, haha. Ik meld we wel weer over drie jaar als hij af is. Of eerder, als ik m het raam uitgegooid heb.

7 likes

Wow, wat prachtig is die wereldkaart.
Ik ben benieuwd hoe lang je daar over doet. Heel veel succes.