Wooow echt heeel tof geworden!!!
@Ireth die van jou is ook echt super tof!
Ahhh dankjewel! Het patroon was zo fijn om mee te werken, echt een aanrader
@Ireth Deze is ook echt zo leuk, heel tof!
Die wereldkaart is zo mooi! Als ik ooit eens tijd heb …
Ik maak een hamsterfamilie
En omdat t me super tof lijkt patronen te maken en te verkopen.
Ik wil zo graag dit patroon kopen, kijk er al weken naar. Maar ik wil eerst het nieuwe patroon van Sarah K Benning afwachten
En mijn projectje gaat nu ook best hard. Ben er tot nu toe zo blij mee dat ik het gewoon moest delen haha. Heb deze ook al met een grijze kat en een andere plant (zie foto hieronder) die mijn huidige kat moet voorstellen, maar wilde van deze mijn witte overleden Maine Coon maken. Nu alleen nog even uitzoeken hoe ik de staart netjes ga omlijnen straks
Ooo mooie collectie zo!
Ik ben heel benieuwd naar haar nieuwe patroon, wil haar toch wat meer in de gaten houden ook. Weet jij of het in de avond komt onze tijd? Weet niet zo goed wat haar ‘upload’ tijd is
Dat verschilt echt per dag. Soms is ze op tijd en kreeg ik de email vrijmiddag rond een uur of 4 en soms pas in de nacht van vrijdag op zaterdag
Ahh dan houd ik gewoon rekening met zaterdag! Dan kan de teleurstelling niet tegen vallen op vrijdag. Ben heel benieuwd of het die plant word met die woven basket die ze laat zien op insta.
En halverwege feb nog haar oude patronen!!! Zin in.
Het wordt niet de plant had ze gezegd. Ben wel echt super benieuwd wat het wel wordt
Oeeee!!! Spannendddd. Ik ben benieuwd!
Iets schoot me ineens te binnen! Als je paypal hebt kan je gewoon via haar website de patronen kopen. Scheelt meestal toch wat geld (als je dat fijner vindt). Helemaal als je meerdere patronen wil kopen zoals met haar oude patronen in feb weer.
Ja klopt! ik heb laatst haar patroon ook via haar site gekocht met de creditcard!
Kwam er pas later achter dat ze een etsy ook heeft.
Haha klopt! Alleen op Etsy is het voor Europa wel duurder, kan zo een aantal euro schelen op 1 patroon. Daarom zei ik het, haha. Had ik wel wat duidelijker mogen aangeven dat het in vergelijking was met Etsy
Jaa wel heel lief en slim ook!!
Heb er echt zin in (maar dat is denk ik nu meer omdat ik verder niks heb om naar uit te kijken)
Ik zoek oogjes 4 tot 8 mm voor mn hamsterfamilie. Maar overal is 7mm uitverkocht. Of ze vragen 4.95 verzendkosten. Gooi die oogjes in een envelop en plak er een postzegel op. Zal niet zeiken als t kwijtraakt.
Zo frustrerend. En dan heb ik de voorwaarde dat ze de wol die ik wil hebben moeten hebben al losgelaten. Ja wolplein heeft maar daar duurt t 7 werkdagen. Daar hebben we toch geen geduld voor mensen.
Heb ze gevonden en besteld. Meteen 10 paar per maat. Dus iemand een hamsterfamilie?
Als je wel eens vaker poppetjes maakt:
Ik kocht altijd ergens hier in een lokale winkel oogjes voor €1 per paar ofzo, maar dat tikt behoorlijk aan na een tijdje en die oogjes stellen natuurlijk niks voor verder.
Ja maar als t echt voor kinderen is gebruik ik liever niet iets van ali. Plus heb ze wel eens gehad maar die achterkantjes waren echt een hel. Bestelde altijd uit de vs bij een shop, die had fijne achterkantjes maar nu geen geduld voor. Die ik nu heb zijn 30 cent per paar. Moet natuurlijk de achterkantjes afwachten maar op de foto leken ze op die ik altijd heb.
Plus vond die van ali ook wel minder goed afgewerkt.
Ik gebruik ook liever niet die van Ali als ik iets haak voor kinderen, maar in “noodgevallen” wel, ik smelt dan het uiteinde plat zodat het echt vast zit op het kapje (goed warm maken met bijv een aansteker en dan flink hard er op drukken met een platte lepel iod). Gaat nooit meer los.
Hebben jullie ook, dat als jullie met een project bezig zijn dat je dan al aan het bedenken bent wat je er na gaat doen? DAn krijg je daar zin in maar dan geen zin in je huidige werk en dan boos omdat je niet aan het andere kan beginnen daardoor?
Visuele cirkel.
(Al moet ik zeggen dat twee werkjes tegelijkertijd nu ook goed werkt. Als ik geen zin heb in nummer 1 dan ga ik naar nummer 2 en andersom)