ok ik heb toch moeten bestellen. mijn inventaris moet ik beter bijwerken 
Ik vind dit echt een supertoffe steek, en helemaal niet moeilijk! De wol voor de rest van de olifant ligt nog ergens in Duitsland in lockdown volgens Wolplein helaas.
Ohh die is heel leuk! Heeft die steek een naam?
Inderdaad erg leuk
Altijd op 2,25 mm en doe meestal 60 steken (maat 37) maar soms merk ik dat ik wol losser brei of het groter lijkt (heb ik laatste tijd vaak met merino heel maf) dan die ik 56. Voor mijn partner met maar 45-46 72 steken.
Ik brei bijna altijd toe up dus dan kun je gewoon kijken hoe het zit.
Ooh wat een mooie herfstige kleuren deze 
Ik heb voor drie nieuwe projecten per patroon, een bak ingericht met alle kleuren op nummer. Krijg er angst van. Het Harry potter patroon van LarkRising bevat gewoon 20!!! Kleuren.
(De UGH is nog niet af, maar ik werk alvast een beetje voor uit)
Door al die leuke sokken wilde ik ook een paar sokken gaan haken, dus ik heb een beginner video opgezocht, maar het is wel gedoe haha. Ik ben pas bij de derde rij en ik heb nu alweer een steek teveel
Straks maar even uithalen en opnieuw beginnen.
@marley je likede die mandela foto. Die hangt niet toevallig in je huis he? En dat je die hamster gister nog gezien hebt😂
Die mandela is geweeeeeldig!!! Ik zou ‘m echt zo kopen bij Loods5 ofzo.
Haha hij hangt bij een vriendin in huis die toevallig Marley heet. Dus was ff bang dat die hier zat😂
Oooo hahaha. Ik begreep je bericht al niet. Hij hangt (helaas!) niet in mijn huis. Andere Marley:joy:
Omg ze zijn echt te cute. 
@marley Wat zou je willen maken? Voel je vooral niet geïntimeerd, we zijn allemaal ergens begonnen. Ik begon met een granny stripe dekentje die heel scheef werd en ik ook niet heb afgemaakt!
Ik begon gelijk Hamtaro in m’n hoofd te zingen
Maar ze zijn super cute!
Oh wow, ok kwam er net via het beautyblogtopic pas achter dat dit forum bestaat, geweldig!! Ben groot fan van haken, heb zelfs vorige week een Instagram ervoor aangemaakt haha
Iedereen in die Instagram haak Community is ook zo lief
Ik wil graag leren breien! Dit is mijn eerste oefen stukje. Ik hoop dat ik de oma’s in dit topic een beetje trots heb gemaakt:joy:
Ik vind de eerste rijen echt zoooo moeilijk! Verder merk ik dat het super snel van de naald glijdt en dat ik het te strak trek.
Heel leuk!
Wilde net bij wolplein gaan bestellen, maar nu durf ik niet meer. Geen zin om lang te wachten!
@marley heel trots! Ik brei heel veel, maar kan niet omgaan met die lange naalden, dus vind dat altijd extra knap! (Ik brei alles op rondbreinaalden)