Dank je wel, wat lief en ook van @Clancy. Ik had nooit gedacht dat ik hier precies genoeg voor zou zijn en het geduld voor zou hebben, maar ik vond het zo ontzettend leuk om te doen dat ik heel graag nog vaker ga borduren!
Ik had precies hetzelfde, geduld wijs! En ik vind het echt fantastisch. gewoon simpelweg omdat je iets maakt, geeft een voldaan gevoel!
Heb je al een idee voor een volgend project?
Haha ja en omdat het lukt is het natuurlijk ook gelijk een stuk leuker!
Ik had dit pakket via Ali gekocht,omdat ik nu even een maand vrij had van mijn opleiding en dus tijd ‘over’, dat vond ik fijn omdat het een alles in één pakket was voor weinig geld,dus als ik t niet zo leuk zou vinden zat ik niet gelijk met allemaal garen oid. Maar over een week begint de opleiding weer en ik ga eens kijken wat ik een leuk patroon vind! Zie het nog niet zitten om los een patroon en stof en garen etc te kopen dus die kant en klare dingen vind ik voor nu wel fijn haha.
Die is echt super leuk geworden! De verleiding om toch dat patroontje te kopen… But I already got too much
neeeeeeeeeeee joh helemaal niet (kuch)
Netjes! Precies dezelfde heb ik ook als eerste borduurwerkje gedaan. Handig dat je er veel steken mee leert.
Ik doe van teen naar boord en kom op 56 steken. En brei op 2.25 en 2.5mm.
Ik kwam er achter bij het wol uitzoeken dat ik best veel sokkenwol heb. Maar zo veel sokken wil ik echt niet gaan breien haha.
Deze verveelde me na een tijd toen ik dat landschap moest steken met een saaie stitch.
Fijn dat ie af is, volgende!
Achterkant is een rommel maar dat boeit mij niet, zal hem posten voor de liefhebbers.
Met sokkenwol kun je ook hele mooie sjaals breien/haken!
Je kan er ook andere dingen mee haken of breien natuurlijk. Maar duurt wel lang. Ofwel de draad dubbel houden.
Kijk nou wat leuk, een telefoonhoesje met gaatjes zodat je een patroon er op kan borduren
Heb nu echt voor het erst sinds de lockdown dat de winkels dicht zijn, dat ik denk; shit ik had even langs de naai winkel gewild. Een kleur is bijna op. Nu heb ik er nog wel meer die op zijn, maar ik wil graag gewoon in 1 keer door (Niet dat ze anders vandaag of morgen open zou zijn geweest)
(Ik ga nu kijken tot hoe ver ik kom en anders pas als er re-release is van patronen van Sarah K , met twee weken, weer nieuwe garen pas bestellen online)
ok ik heb toch moeten bestellen. mijn inventaris moet ik beter bijwerken
Ik vind dit echt een supertoffe steek, en helemaal niet moeilijk! De wol voor de rest van de olifant ligt nog ergens in Duitsland in lockdown volgens Wolplein helaas.
Ohh die is heel leuk! Heeft die steek een naam?
Inderdaad erg leuk
Altijd op 2,25 mm en doe meestal 60 steken (maat 37) maar soms merk ik dat ik wol losser brei of het groter lijkt (heb ik laatste tijd vaak met merino heel maf) dan die ik 56. Voor mijn partner met maar 45-46 72 steken.
Ik brei bijna altijd toe up dus dan kun je gewoon kijken hoe het zit.
Ooh wat een mooie herfstige kleuren deze