Ja goeie, niet dat mensen alsnog denken dat het vlekken zijn van een afstandje.
Ik vind dit veel te grof voor die jurk, maar hele kleine paddenstoeltjes wel heel leuk en dat is wel makkelijk denk ik?
Ja goeie, niet dat mensen alsnog denken dat het vlekken zijn van een afstandje.
Hoe breien jullie met katten? Mijn kater is normaal gesproken een vette luilak en komt alleen uit zijn mandje voor eten maar ineeeeens is meneer in de ban van de breinaalden (niet eens de garen). 

Heel mooi.
Hoe ver ben je met je knotjes?
Knotjes gaan verder wanneer een werkje af is. Laatste keer was bundel draad wat over was van de woonkamer. Moet het draad van de kat, ugh en deze dan weer verwerken.
Ook een leuk idee, hangt vooral af van de jurk zelf denk ik. Benieuwd naar het resultaat!
Wow, mijn kat ook! Af en toe vangt hij de wol, maar als ik mijn naalden nog maar te voorschijn haal zit hij al naast me. Staan ook allemaal kleine puntjes (tandafdrukjes) in die ‘knoppen’ op het einde.
Stukje tekst uit het patroon: Pick up and knit 75 (77) 81 (83) 87 (93) stitches along the left front edge of the cardigan from the right side using 5 mm [US 8] needles. The number of stitches is equivalent to picking up 4 stitches for every 5 stitches. Meaning: Pick up and knit in 4 stitches, skip 1 stitch, pick up and knit in 4 stitch, skip one stitch … so on.
Als je steeds groepjes van 4 steken opppakt, hoe komen ze dan op oneven getallen uit? 
De eerste gans is af! Wat een gepuzzel, maar vind 'm voor m’n eerste amigurumi patroon wel heel leuk geworden
Nu nog 2 haken en dan komen ze bij iemand aan een baby mobile te hangen
Weet iemand wanneer de patronen van Sarah K Benning online komen?! Ik dacht vandaag maar zie nog niks en kan het zo snel niet terug vinden
hopelijk niet gemist…
12 februari! Wrss onze tijd in de avond rond uurtje of 19 of 21. Anders zaterdag
Thanks! Geen idee waarom ik nou vandaag in m’n hoofd had 
Alle dagen lijken op elkaar, dus ik kan het me goed voorstellen. Ik zit ook echt iedere dag nu te kijken op haar Instagram. Omdat ik bang ben dat ik het vergeten ben 
Ik woon in het buitenland en hier is complete lockdown en zijn alle niet noodzakelijke winkels gesloten (net als in nl) dus zat al even zonder garen, bestellen kan ook niet want woon in the middle of nowhere. Nou moest ik gisteren voor mijn vriend naar de bouwmarkt en vond ik ineens katoenen garen haha, zo blij 
Geen idee wat ik met dit fijne garen kan maken, maar misschien iets van een luchtig topje voor t warme weer. Iemand ideeën? Gebruik normaal vaak 3,5-5mm haak naalden maar dit is denk ik voor 2-2,5
Stop ze aan beide kanten zoveel mogelijk onder m’n arm! Maar nu bezig met rondbreinaalden, dus dat vind ze niet zo interessant.
Ik denk zelfs 1,5mm! Kan je mooi kant mee maken 
Ik dacht even dat je de katten onder je arm deed 
Oh, ik baal zo. Vanavond zou mijn bestelde borduurpakket bezorgd worden door DHL. En jullie raden het al. Ik was zogenaamd niet thuis.
Nou ik ben nergens anders geweest dan thuis. Er is niemand aan de deur geweest. Ook geen briefje in de brievenbus. Dat is al de zoveelste keer dat DHL zegt dat er niemand thuis was.
Ik heb ook geen idee hoe het nu verder gaat. Morgen maar bellen met DHL.
Ah super!! Ga ik iets proberen
Ja, moest ik ook gelijk aan denken! Heb toevallig vandaag een ebook doorgekeken over kant haken. Niet helemaal mijn stijl maar wel heel mooi en verfijnd ziet het er vaak uit!
Mocht je toevallig Kobo plus abonnement via bol.com hebben, daar staat ie op.
Ik haal daar vaker haak boeken vandaan, staat erg veel (gratis voor Kobo plus leden) op en makkelijk te openen ook op je telefoon en je hebt alle patronen zo bij je.
Kunt het ook met twee (of meer) draadjes tegelijk haken, even proeflapjes maken wat je het mooist vindt