Haha ik hoop het niet!
Dit werkje is ook eindelijk af! Nu alleen nog even het patroon er afwassen. De ring zit alleen te goed dicht gedraaid waardoor ik hem niet meer open krijg dus de stof gaat er niet uit. Ik heb ergens wel een tang liggen maar die ben ik al maanden kwijt, oeps.
Of wellicht een platbek schroevendraaier?
Oh slim daar had ik helemaal niet aan gedacht! 10 punten voor SoonSoonThings.
Hij ligt nu in zijn badje, hopelijk komt het patroon er makkelijk af zonder al te veel boenen.
Ik ben momenteel bezig met een kraam cadeau. Vriendin van mij heeft hem zelf uitgekozen, ben benieuwd hoe hij gaat worden. Wel heel anders weer zo op wit borduren ipv op zwart met mijn bloemen in vaas

Wat een schattigaard!
Leuk garen (en leuke sok)! Welk garen is dit?
Leuk! Sokken worden mijn volgende uitdaging. Gebruik je een patroon, zo ja, welke?
Favorite socks van voolenvine. Is een gratis patroon (oa te vinden op ravelry en ze heeft voor dat patroon ook een YouTube filmpje met uitleg over alle stappen.
Op YouTube kan je ook kijken bij crazy sock lady of bij Summer Lee knits (en nog veel anderen waarschijnlijk ) voor een tutorial.
Ik vind het moeilijk maar fijn tot nu toe. Ik zie wel veel schoonheidsfoutjes maar het is mijn allereerste sok dus ik probeer fier te zijn dat ik toch al zo ver geraakt ben. Practice makes perfect.
De details (stiksteken in vleugels etc) toevoegen aan mijn honingbij. Ik vind dat altijd zo saai maar resultaat word wel mooi.
Het projectje is bijna af, nog tekstje eronder (honingbij en Latijnse naam en randje wat eruit ziet als honingraat; allemaal stiksteek dus kan mijn geluk op)
Prachtig!
Wordt wel meteen nog mooier met die stiksteken!
Mn kleed is al een tijdje heel erg bijna af, maar ik merk dat ik het afmaken uitstel omdat ik niet zonder project wil zitten. Zo toch maar de laatste dingetjes doen!
Wordt prachtig, vooral met die extra details.
Je kan t!
Noooooo toen ik gisteren op de Zeeman site keek hadden ze nog oker gele Royal garen en nu niet meer?! Frustrerend!
Dankzij het patroon in combinatie met het filmpje denk ik. (Ik zie zelf wel veel fouten!)