Omatopic (Deel 1)

Linkje staat er een paar posts er onder. Credits zijn voor @NothingAboutSam .

Vast wel dat het op alle printers werkt. Tenzij je er nog 1 hebt uit 1998. dan zou ik mij eigen misschien zorgen maken.

2 likes

Ik ben op zoek naar de naam van iets en ik ben daarvoor in dit topic vast aan het juiste adres! Hoe heet die tool waarmee je garen gemakkelijk door het oog van een naald kan halen. Het ziet er een beetje uit als een muntje met een heel dun ijzerdraadje eraan.

draaddoorhaler?

1 like

Ik heb deze vandaag afgemaakt in het zonnetje. Had echt zeeer weinig kleur en patroon inspiratie dus vind hem een beetje saai geworden. Ga het kussentje dus maar opnieuw maken zodra ik meer ideeën heb. En die lijn van de vloer wil ik ook nog rechter hebben. Conclusie, helemaal nog niet klaar dus :rofl:

14 likes

Oh haha wat een obvious naam! Bedankt!

1 like

Niet zo super kritisch zijn! Vind je cactus en de bom, en de stoel ook!!
Is dit een Sarah K of een Sew botanical?

Second sock syndrome! Ik heb er nog nooit last van gehad eigenlijk! En als je ze straks aankan zo fijn! Heb je leuk garen gebruikt?

Thuis noemden wij dit geloof ik een Wilhelmientje :sweat_smile:

2 likes

Dat was het!! lag op puntje van mijn tong maar kon er niet op komen.

Ik heb het net even gegoogled, maar het kan allebei :wink:

oh ja dat wist ik wel, maar ik kon niet op de andere benaming komen.

Haha het bestaat dus echt! Ik heb gewoon simpel garen, lang yarns jawoll in een leuke roze kleur wel

1 like

Ik ben misschien heel dom, maar begrijp het niet zo goed. Borduur je dan op het papier en dan?

Je borduurt als nog op stof maar dit spul (het is niet echt papier, ook een soort stof achtig iets. Weet niet hoe ik het moet omschrijven) en dan gewoon zien als hulplijnen waar je door heen borduurt.

Ik ga vandaag denk ik HP af maken :sob:

3 likes

Ik zat een beetje in een borduurfunk de laatste tijd, dus heb even weer wat tussendoor geborduurd om zin erin te krijgen.

Het is een design van flossandhoop embroidery!

Heb wel net wat andere kleuren gebruikt.

27 likes

Prachtig wauw :heart_eyes_cat:

1 like

En toen was hij af. :sob: Huilen. Het was best een leuk patroon ondanks zoveel satin stitch

49 likes

Super mooi geworden! :grin:

1 like

Ik heb weer via nog een andere MP verkoper veel garen gekocht en via splendith stof. Ik moet nu echt op zoek naar leuke patronen! Heb eentje met kruissteek besteld via etsy. Afbeelding van een dikke grijze kat, kon er helaas geen vinden die op mijn eigen dikkop lijkt.

1 like

Verslavend werkt dat he??

Ik wilde bijna weer garen opkopen via Gerrie. maar ik had echt zoiets van; Nooo je hebt al zoveel ga nou eens wat maken met wat je al hebt. of zoek garen uit wat je nog niet hebt.
Al zit ik nog steeds op mijn stapel garen van Lovecrafts te wachten…

2 likes