Omatopic (Deel 1)

Hoe werkt dat van die eerste foto? Is dat dat print transfer spul? En is dat dan oplosbaar ofzo?

Yes het is printer transfer spul. En dan als je klaar bent onder water gooien en dan verdwijnt het

Echt super mooi.
Ik ga ook eens kijken naar dat speciale print papier.

1 like

Dat eerste patroon is echt leuk trouwens, van wie is die?

Sarah k benning!
Die heeft eens per maand een patroon en dan gaat het eruit. Tot dat ze een re sale doet van oude patronen!

Deze maand heeft ze een hele leuke weer. Heb hem ook aangeschaft.

https://www.instagram.com/p/CLxKuvWgn0s/?igshid=1d8hwfnrtlfic

2 likes

Ik was er al bang voor haha, love Sarah’s patronen maar zo vervelend dat je ze maar heel soms kan kopen.

Ik zou trouwens deze nog posten hier, de collectie brei- en haaknaalden die ik van mijn oma heb geërfd. Van maat 7 tot 2 en alles er tussenin. :smiling_face_with_three_hearts: En een handig tooltje om je ongenummerde pennen te kunnen meten.

14 likes

Wow dankjewel voor de tips, dat jullie dat zo zien :star_struck:
@Solsikke @Kauai en @flazeda

Ik ga ermee aan de slag :grin: En markers lijken mij handig, ga ik scoren.

3 likes

Ooooh die is echt heel leuk!

2 likes

Heb je een linkje waar je dat print papier kan kopen? :smiley: super handig!

1 like

Oeps ook gekocht. Huilen om hoe duur maar glimlachen om hoe mooi :star_struck:

1 like

@EllaFitzgerald de prijs van Sarah is indd meer dan normaal maar je krijgt zoveel er bij ook. Drie verschillende kleur opties, de steek uitleggen etc. Vind het heel mooi hoe ze het doet altijd!

3 likes

Wauw :smiling_face_with_three_hearts: ik heb ook een hele stapel breipennen gekregen van een mevrouw waar ik tijdens mijn studententijd schoonmaakte. Echt zo lief. Vervolgens gebruik ik alleen maar van die korte pennen of rondbreinaalden :joy:

1 like

Vestje af!

54 likes

Heel mooi! Welk patroon is het?

Rosa cardigan van along avec Anna!

1 like

Ben vanochtend begonnen met het nieuwe patroon van SKB :grin: heb de kat uit een ander patroon van haar erin geplaatst, want vind dat net wat gezelliger. Alsof ik mezelf borduur met m’n eigen kat :joy: kleurtjes boven zijn voor het kleed en onder zijn voor het dekentje. Vond de kleurencombinaties uit het patroon zelf niet zo heel mooi

14 likes

Oeeeh heel mooi die Harry Potter!! Ik moet toch ook maar eens van dat papier kopen want dit ziet er echt veel makkelijker uit dan mijn onhandige overgetrek van de ipad :rofl:

1 like

Werkt dit bij iedere printer? Hoe heet dit? Lijkt me heel handig!

Sokken breien blijkt echt totaal mijn ding niet. Heb er nu eentje af en bah, nu moet ik er nog een.

2 likes

Linkje staat er een paar posts er onder. Credits zijn voor @NothingAboutSam .

Vast wel dat het op alle printers werkt. Tenzij je er nog 1 hebt uit 1998. dan zou ik mij eigen misschien zorgen maken.

2 likes