Omatopic (Deel 1)

suuuuuuuuper chill <3

Ik ehm heb ook weer een bundel gekocht 100 stuks voor 30 euro via Facebook.
Gisteren binnen gehad en net even gekeken. Had 46 kleuren nog niet, dus dat is een aardige vangst! (de rest moet ik nog ff uitzoeken hoeveel ik er heb, anders ga ik denk ik een bundeltje maken te koop zetten)

Oh en ik heb gisteren via een webshop wat stof besteld. Een stuk stof wat ik nu heb via de naaiwinkel hier, dat creme achtige waar ik altijd op borduur, in de hoop dat ik een wat goedkopere oplossing heb. anders dan betaal ik 14 euro per meter. Doe je wel lang mee, maar goed, als het goedkoper kan; waarom niet

4 likes

Ja ik heb net via wish en ali (shame on me) nieuwe wikkelkaartjes, stof en houten ringen besteld haha. 100 voor 30 is niks!!! Via een speciale FB groep? Als je wat wil verkopen, hit me up haha

1 like

No shame, ik haal de wikkeltjes ook via ali express. vind ik ze het fijnst van.

Ik heb enkel gezocht op “DMC garen” op market place.
Zal ff kijken wat ik nu echt te veel dubbel heb en dan zal ik je even een dm doen :slight_smile:

1 like

Ik kreeg in een MP pakket dat ik kocht ook allemaal katoengaren van andere merken. Moet straks ook nog even naar een berg DMC kijken haha. Heel rustgevend wel dat wikkelen.

5 likes

Florals and Floss heeft ook hele leuke patronen! En Junglembroidery.

3 likes

Florals en Jungle vind ik allebei ook erg beginners vriendelijk! @mikselke
Goede uitleg in beide.

Jungle heeft ook kits. Plus Loes is ook erg aardig! DM regelmatig met haar :see_no_evil:
edit; ze heeft haar badkamer patroon nu ook uitgebracht. super leuk!

3 likes

Heb dit patroon van EtceteraEmbroidery gemaakt! Is mn eerste patroon van hun, vond het heel fijn. Ook wel goed voor beginners!

16 likes

Ik maak graag popjes van vilt en gebruik altijd naai garen om dat aan elkaar te zetten. Maar met borduurgaren is mooier. En nu kom ik dit net tegen in de kringloop voor €7,50. Dus die ging mee naar huis :heart_eyes:

26 likes

Wow wat een goede koop! Staan er kleurnummers op de kaartjes?

Ja! :grin:

woooooooooooooooooooooooow dit is echt z’n goeie vondst!

1 like

En klaar :grinning::grinning::grinning:. Heb met al het het uittrekken en herdoen volgens mij eigenlijk drie kousen gebreeën ipv 2. Maar het is gelukt!

Closeup van minder mooie stukken:

Nu mijn everyday cardigan verder afmaken. En dan mag ik aan een nieuw paar sokken beginnen, samen met de lyrata top.
Plus moet eigenlijk nog een deken afmaken ook. Maar dat zal nog even duren vrees ik.

42 likes

En 1e video/deel heb ik af, net begonnen met deel 2 (je kijkt naar begin kleed van 125cm lang en 12,5cm breed nu)

17 likes

Van elke kleur minimaal 1 afgewikkeld kaartje. Zak met dubbele en zak met restjes. Komende week 4 dagen weekend dus ik ga nu etsy’en voor patronen :sunglasses:

15 likes

Ik zit deze week echt in een borduurhyperfocus heb ondertussen al weer een patroon af

Deze is van Bzcreations op etsy! Zou het aanraden als je al wat werkjes gedaan hebt, zijn best veel verschillende stitches :smiley:

24 likes

Door jullie leuke berichten over marktplaats aankopen ben ik ook even gaan kijken. Krijg nu als het goed is zo’n 60 bobbins in roodtinten en ze deed er nog wat extra bobbins bij dus ik denk dat ik er zo’n 200 ga ontvangen. Can’t waitttttt

8 likes

Ben sinds kort begonnen met haken en nu de magic cirkel druk aan het oefenen! heeft iemand nog leuke patronen hiermee? Ben nu vooral bezig met proef lapjes!

2 likes

Ik ben bezig met een patroon van ‘it’s all in a Nutshell Crochet’’ en ben echt fan van haar patronen (en uitlegfilmpjes) hierna wil ik weer een patroon van haar doen, volgens mij heeft ze ook met magic circle dingen!

Dankjewel! Ik ga er eens naar kijken.
Welk patroon ben je aan het maken?

1 like

Ik heb al veel te lang niet in dit topic gekeken en nu alles bijgelezen en heel veel likes uitgedeeld haha. Voor mijn receptenblog vind ik het leuk om mooie servetten e.d. te gebruiken voor mijn foto’s, dus ik wil placemats gaan haken. Nu zat ik al een beetje te googlen en kwam ik wel bij een Etsy shop uit die placemats verkoopt, maar niet het patroon. Weten jullie toevallig welke steek hier is gebruikt?