Omatopic (Deel 1)

Second sock syndrome! Ik heb er nog nooit last van gehad eigenlijk! En als je ze straks aankan zo fijn! Heb je leuk garen gebruikt?

Thuis noemden wij dit geloof ik een Wilhelmientje :sweat_smile:

2 likes

Dat was het!! lag op puntje van mijn tong maar kon er niet op komen.

Ik heb het net even gegoogled, maar het kan allebei :wink:

oh ja dat wist ik wel, maar ik kon niet op de andere benaming komen.

Haha het bestaat dus echt! Ik heb gewoon simpel garen, lang yarns jawoll in een leuke roze kleur wel

1 like

Ik ben misschien heel dom, maar begrijp het niet zo goed. Borduur je dan op het papier en dan?

Je borduurt als nog op stof maar dit spul (het is niet echt papier, ook een soort stof achtig iets. Weet niet hoe ik het moet omschrijven) en dan gewoon zien als hulplijnen waar je door heen borduurt.

Ik ga vandaag denk ik HP af maken :sob:

3 likes

Ik zat een beetje in een borduurfunk de laatste tijd, dus heb even weer wat tussendoor geborduurd om zin erin te krijgen.

Het is een design van flossandhoop embroidery!

Heb wel net wat andere kleuren gebruikt.

27 likes

Prachtig wauw :heart_eyes_cat:

1 like

En toen was hij af. :sob: Huilen. Het was best een leuk patroon ondanks zoveel satin stitch

49 likes

Super mooi geworden! :grin:

1 like

Ik heb weer via nog een andere MP verkoper veel garen gekocht en via splendith stof. Ik moet nu echt op zoek naar leuke patronen! Heb eentje met kruissteek besteld via etsy. Afbeelding van een dikke grijze kat, kon er helaas geen vinden die op mijn eigen dikkop lijkt.

1 like

Verslavend werkt dat he??

Ik wilde bijna weer garen opkopen via Gerrie. maar ik had echt zoiets van; Nooo je hebt al zoveel ga nou eens wat maken met wat je al hebt. of zoek garen uit wat je nog niet hebt.
Al zit ik nog steeds op mijn stapel garen van Lovecrafts te wachten…

2 likes

Ja wie is die illustere gerrie? Die ben ik nog niet tegengekomen volgens mij.

Dat is gerrie van gerries naaiatelier! De mooiste website van Nederland. Ze doet best vaak op een stapel verkopen.

3 likes

Ook via de marktplaats orders? Dat heb ik nog niet meegemaakt!

Ahh wat is ie mooi geworden!

1 like

Prachtig. :heart_eyes:

1 like

Het speciale printvlies heb ik besteld en nog extra borduurringen.
Heb al een paar leuke tekeningen gevonden die ik wil gaan borduren.
Nog even geduld tot dinsdag. En dat laatste heb ik niet.

3 likes