Omatopic (Deel 1)

Heb dit patroon van EtceteraEmbroidery gemaakt! Is mn eerste patroon van hun, vond het heel fijn. Ook wel goed voor beginners!

16 likes

Ik maak graag popjes van vilt en gebruik altijd naai garen om dat aan elkaar te zetten. Maar met borduurgaren is mooier. En nu kom ik dit net tegen in de kringloop voor €7,50. Dus die ging mee naar huis :heart_eyes:

26 likes

Wow wat een goede koop! Staan er kleurnummers op de kaartjes?

Ja! :grin:

woooooooooooooooooooooooow dit is echt z’n goeie vondst!

1 like

En klaar :grinning::grinning::grinning:. Heb met al het het uittrekken en herdoen volgens mij eigenlijk drie kousen gebreeën ipv 2. Maar het is gelukt!

Closeup van minder mooie stukken:

Nu mijn everyday cardigan verder afmaken. En dan mag ik aan een nieuw paar sokken beginnen, samen met de lyrata top.
Plus moet eigenlijk nog een deken afmaken ook. Maar dat zal nog even duren vrees ik.

42 likes

En 1e video/deel heb ik af, net begonnen met deel 2 (je kijkt naar begin kleed van 125cm lang en 12,5cm breed nu)

17 likes

Van elke kleur minimaal 1 afgewikkeld kaartje. Zak met dubbele en zak met restjes. Komende week 4 dagen weekend dus ik ga nu etsy’en voor patronen :sunglasses:

15 likes

Ik zit deze week echt in een borduurhyperfocus heb ondertussen al weer een patroon af

Deze is van Bzcreations op etsy! Zou het aanraden als je al wat werkjes gedaan hebt, zijn best veel verschillende stitches :smiley:

24 likes

Door jullie leuke berichten over marktplaats aankopen ben ik ook even gaan kijken. Krijg nu als het goed is zo’n 60 bobbins in roodtinten en ze deed er nog wat extra bobbins bij dus ik denk dat ik er zo’n 200 ga ontvangen. Can’t waitttttt

8 likes

Ben sinds kort begonnen met haken en nu de magic cirkel druk aan het oefenen! heeft iemand nog leuke patronen hiermee? Ben nu vooral bezig met proef lapjes!

2 likes

Ik ben bezig met een patroon van ‘it’s all in a Nutshell Crochet’’ en ben echt fan van haar patronen (en uitlegfilmpjes) hierna wil ik weer een patroon van haar doen, volgens mij heeft ze ook met magic circle dingen!

Dankjewel! Ik ga er eens naar kijken.
Welk patroon ben je aan het maken?

1 like

Ik heb al veel te lang niet in dit topic gekeken en nu alles bijgelezen en heel veel likes uitgedeeld haha. Voor mijn receptenblog vind ik het leuk om mooie servetten e.d. te gebruiken voor mijn foto’s, dus ik wil placemats gaan haken. Nu zat ik al een beetje te googlen en kwam ik wel bij een Etsy shop uit die placemats verkoopt, maar niet het patroon. Weten jullie toevallig welke steek hier is gebruikt?

Ik doe nu het TLC blanket (daarmee leer je haken), hierna wil ik ‘Nuts about squares’ gaan maken!

Ik zou zeggen vasten rondhaken maar dan in plaats van in de lusjes steken, in het v-tje steken, net iets lager dus. Leuke trouwens!

2 likes

Leuk! Ik heb eergisteren deze bucket hat gemaakt:

De video is in het vietnamees, maar heeft een accurate engelse ondertiteling. Ik heb het patroon ook ‘uitgeschreven’ dus als je het leuk vind zou ik die naar je kunnen sturen. Veel plezier!

9 likes

Kan ik iemand van jullie nog blij maken met deze action borduur garen? Hier en daar wat gebruikt maar ben redelijk snel naar DMC gestapt. Tegen verzending :slight_smile:

2 likes

Ohhh leuk! Zou graag het patroon uit geschreven hebben. Zal ik je een pb sturen? Thanks!

1 like

Mijn eerste kruissteek ding. Omfg dit gaat heel veel vergen van m’n geduld!!!

En @Clancy heb het garen binnen, many thankssss!!!

16 likes