Omatopic (Deel 1)

Wat een leuke, welk patroon is dit?

1 like

Ik wilde laatst eindelijk weer eens gaan borduren, maar toen had ik een idee en vervolgens bedacht ik me dat ik nauwelijks kleuren had. Dus nu heb ik twee dozen borduurgaren via Marktplaats gekocht :partying_face: Ben benieuwd en hoop dat ik er dan ook weer wat serieuzer mee aan de slag kan/ga!

4 likes

Marguerite blanket :slight_smile:

2 likes

Echt prachtig

1 like

Wooohooo lang leven marktplaats haha. Welkom bij een nieuwe verslaving :heart:

Ik heb gisteren EINDELIJK een nieuwe T&T gekregen vanuit LoveCrafts. Het pakket wat ze hadden verstuurd met mijn garen was de eerste keer onvoldoende gefrankeerd. Dus moest terug naar lovecrafts. Uiteindelijk paar weken over heen gegaan met berichten (en geen reactie) heb ik van de week een chat opgestart op de site en toen is het eindelijk allemaal geregeld. Dus gisteren nieuwe T&T gehad, is het nu opeens al in Oirschot (NL) bij custom clearings :open_mouth: Beter is de bestelling er nu snel <3 Heb op 17 feb de bestelling geplaatst. Dus bijna een maand mee bezig geweest

4 likes

Lief! Hoe gaat t met jouw eerste haakwerk?

Ben echt 90 jaar oud ofzo haha vind het heerlijk om de garen allemaal om mijn eigen bobbins te draaien en te organiseren :joy: Echt een deel van de hobby. Morgen ook naar Pipoos voor nieuwe bakken en nog wat ontbrekende garen voor mijn nieuwe patroon

5 likes

Leuk!! Ik heb ook weer via MP gekocht en toen wilden die mensen bellen (oudjes) en zeiden ze: Ja mijn vrouw kan d’r hobby niet meer doen, we hebben een hele DMC kast met 5000 strengen’. Supercute maar dat is wel heel veel en ook heeeeel duur ter overname :joy:

6 likes

Ben ik vandaag ook weer mee bezig geweest. Zo rustgevend :relieved:

3 likes

Ik zal binnenkort een foto update plaatsen.
Het gaat wel goed, maar vind lastig concentratie erbij te houden (bij alles daar niet van).

1 like

5000?? Ja dat is wel echt enorm veel haha!

Ik heb het nu ook overgenomen van iemand die haar hobby niet meer kan uitvoeren. Het enige wat ik stiekem ergens jammer vind is dat alles al op bobbins zit, want nu kan ik niet wikkelen! Maar wel alle kaartjes genummerd en heel voordelig dus het is het denk ik wel waard.

2 likes

Ik kan niet wachten tot m’n nieuwe bobbins binnen zijn. Weer doorzichtige via Ali besteld, dan hoop ik dat al m’n bakken ooit (als kleurtjes op raken op sommige wikkels) dat alles op de doorzichtige wikkels kan.

Én natuurlijk als de nieuwe garen binnen zijn via lovecrafts (dit jaartal hopelijk nog) dan kan ik ook weer wikkelen :sunglasses: is borduur garen wikkelen niet een service welke we kunnen aan bieden bij mensen?

4 likes

Oehhh doorzichtige? Heb je een linkje toevallig? Vind deze kaartjes zó ruk, ze kreuken al als je er alleen maar naar kijkt

Die is prachtig!

1 like

Ik heb ze dit keer via deze verkoper gekocht;

1 like

Zooo tof!

PS spot ik daar een SofaCompany-bank?

1 like

Hahaha Yes goed gezien! Oudje inmiddels

Ik zit er nu ook op een :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Waanzinnig mooi, wat een werk joh!

1 like

Hebben jullie nog oma projecten voor dit weekend waar je aan gaat werken? :grin:

1 like