Omatopic (Deel 1)

O ja, genoeg.
Ik ben nog bezig met het borduren van het gezicht.
Daarnaast heb ik ook nog een haakwerk liggen.
Het kussen met het @ teken om te borduren heb ik na lang wachten ook binnen. Maar dat valt me erg tegen. Het is een heel grof borduurwerk. Ik heb spijt dat ik het niet heb teruggestuurd.
En natuurlijk wil ook weer eens in een ring borduren.
Je ziet genoeg te doen.
En jij?:wink::wink:

1 like

Heeeerlijk zoveel projecten!
Ik ben gisteravond begonnen met het rest draad op te wikkelen van het witch craft patroon wat ik eventjes geleden heb gemaakt. Moet daar alleen wat bruin en groen nog van. Dan ga ik ff kijken of ik een begin ga maken aan het opdraaien van het Harry potter patroon restjes.

En ik ga nog verder met borduur patroon van junglembrodery. Die heeft laatst een badkamer met een vette satin stitch wall uitgebracht en daar heb ik ook weer wat ideetjes voor. En dan is het wel weer maandag denk ik :joy:

Ik ben overigens nog niet verder gegaan met haak projectie. Ik moet even mijn ‘cool’ daarvoor vinden om mee verder te gaan. Volgend weekend heb ik vier dagen weekend, hopelijk dan!

1 like

Ik heb zelf witte plastic wikkelkaartjes van Hemline, kan je gewoon bij Nederlandse webshops bestellen mocht je liever niet op Ali shoppen! Ik vind die kartonnen kaartjes ook maar niks dus heb alles op kunststof.

2 likes

Ik ben een vest voor mn jongste aan het breien, zonder patroon dus hopelijk komt het goed. Het is paars dus zij is al blij.
En voor mezelf ben ik een Ankers tee aan het breien van katoen. Ook wil ik elleboog patches gaan breien op mijn vintage noorse vest met gaten, gisteren een poging gedaan maar ga het uithalen:

5 likes

Ik ben bezig met dit vest: https://forthefrills.com/v-neck-button-cardigan-free-crochet-pattern/

Ben echt dol op deze website!

7 likes

@flazeda Ohh deze ziet er heel leuk uit! Van welke wol maak je hem?

Ik ben zelf een trui aan het ontwerpen en dat is lastiger dan ik dacht, dus daar ben ik dit weekend mee bezig

1 like

Wauw, zo mooi :heart_eyes:

1 like

M’n poezenkop! Gaat wel goed, moest vanmorgen alleen een heel deel uithalen omdat ik de foute kleur had (waarom lijken ze zo op elkaaaar)

2 likes

Ik vond op Etsy een shop waarbij de eigenaresse een persoonlijk kruissteek patroon maakt van je kat/hond :pleading_face:. Nu alleen nog een fatsoenlijke foto van die dikkop maken als ze netjes zit en dan ga ik er een bestellen!!

6 likes

De gehaakte giraf op bestelling waarvan ik t patroon aan moest passen ivm wol. Ben blij als ie af is.

3 likes

Stuk borduren van ‘‘het grote project’’ waar toch de vaart nu wel in begint te komen en wil de video afmaken van mijn TLC kleed, dan kan ik naar video 3. O, en verder met mijn breien; simpele sjaal.

3 likes

Ik ben vanmiddag met deze begonnen.
De Taj Mahal in India.

24 likes

Ook hier een update, dit is t garen van witch werkje

Lekkere kromme lijnen

13 likes

Wat mooi dat water!

1 like

Mijn everyday cardigan is bijna klaar. Enkel nog de eindjes wegwerken en misschien blocken.

Ik heb daarom garen gekocht voor mijn tweede paar sokken:

En dit is het garen voor mijn lyarata top. Dat had ik al maar heb dit nu opgewonden tot een cake.

Is in het echt wel donkerder dan op deze foto.
7 likes

Leuk patroon zeg! Waar is die van?

Hoe vaker ik dat papier zie, hoe meer ik het ook wil. Toch wel heel strakke lijnen krijg je zo :sun_with_face:

Haha, dat patroon is van mijzelf.
Ik heb een soort van kleurplaat van de Taj Mahal verkleind en toen geprint op dat vliespapier.
De invulling van de kleuren is mijn eigen idee.

Edit, ik vond het ook leuk om deze te maken omdat ik de Taj Mahal ook in het echt heb gezien en bewonderd.

4 likes

Hoe is dat papier? Ik heb echt mega zweethanden dus ik ben bang dat het zeer slecht gaat functioneren? Heb het papier wel besteld

Dat papier werkt echt supergoed. Het zit stevig vast op de stof.
Ik denk dat het geen problemen voor je geeft. Helemaal niet als je ook een ring gebruikt.

1 like