Omatopic (Deel 1)

Wist niet dat ze bij Pipoos ook zulke leuke stoffen hadden :heart_eyes: Helaas misten ze 2 van de kleuren die ik nodig heb; 01 etait pur en 3774 van DMC. Toevallig iemand hier die ze dubbel heeft en kwijt wil? :upside_down_face:

8 likes

Ik ben bezig met deze sjaal:

Met dit garen:

Ook in de roze met zwart combi.
4 likes

Ik ben bezig met een shirt breien met kraag van katoen ;

Heel leuk met allemaal nieuwe technieken.

20 likes

Dan ga ik ‘t volgende week gewoon eens proberen. Wel duur papier :no_mouth: ik vond online ook dit

Vraag me af of dit hetzelfde is?

wooow lekkerrr!
Vind beide stofjes heel tof. Al ideetjes voor die panter achtige print?

Paar avonden geleden dook ik in een YouTube craft marathon en keek ik oa dit filmpje.
Prachtig gewoon!!! Leuk idee ook: foto laten printen op canvas en dan erop borduren.

Edit: er kwam geen embedded filmpje, nu wel

3 likes

Ik gebruik puna van drops design, oa hier te verkrijgen: wolplein.nl/wol/drops/drops-puna-natural

1 like

Nee niet echt, denk zo’n gezellig huiskamertje die ik bij jou zag ofzo? Maar ik moest hem hebben hahha

1 like

Woohoo ik word zakelijker :tada: Een niet zo’n heel goede vriendin wilde 3 popjes. Maar ze was altijd fuckin gierig dus ik zeg ga niet 8 uur (minstens) werken voor 5 euro. Dus ze zei noem je prijs. En ik zei 20 :scream:. En ze ging akkoord. En voor 15 extra nog een schaap. Moet voor de popjes wel wol hebben. Zit te denken aan softfun. Maar dan nog blijft er nog redelijke vergoeding tegenover staan :tada:

Nu eerst die stomme giraf afmaken.

12 likes

Ik vind dat nog steeds heel weinig geld voor 8 uur werk! Je uurloon is dan nog geen 2,50 en daar moeten materiaalkosten nog vanaf. Wel een stuk meer dan 5 euro idd

8 likes

Geen idee of t 8 uur is hoor. Ging om het idee. En ja dat is precies waarom haken niet rendabel is. En op zich hoeft dat ook niet maar wil er wel iets aan over houden. Maar blijft lastig vind ik hoor.

En word zo hebberig van t wol kijken, niet normaal.

2 likes
Waar zou jij het gelukkigst van worden?
  • Alle dmc kleuren
  • Alle kleuren van een wolsoort naar keuze
  • Alle repen chocola die je wil
  • Alle zakken chips die je wil

0 stemmers

Dat is een hele makkelijke. Chocola en chips mag ik niet, wol heb ik nog niet zoveel mee. DUS ALLE DMC KLEUREN!!! Doe mij maar z’n mooi rek met alles er op :heart_eyes:

5 likes

Haha chips wint t van dmc :joy: dmc is zoveel duurder dan chips :joy:

Als je het niet mag, dan is de keuze heel simpel. En je moet dan ergens je geld aan uitgeven :joy::speak_no_evil:

Een echte oma van dit topic zou nooit voor chips kiezen. Maar love wel dat @Croky voor chips heeft gekozen.

Mn giraf is af! Nou ja qua haken. Geen zin om in elkaar te zetten :joy:

3 likes

Altijd voor jezelf kiezen!

1 like

Chips is wel populairder dan chocola. En terecht.

1 like

Ja dat sowieso. Al is chips en handwerken niet zo’n goede combi.

Moet ik je de naam van de marktplaats bejaarden geven met die 5000 strengen in een dmc kast :joy:

5 likes