Chocola en handwerken nog slechter. Moet niet denken aan per ongeluk met chocovingers gaan borduren of breien!
Absoluut niet!
Had net echt even een ultiem oma (catmom) moment. Ik lig languit op de bank mijn kruissteek poezenkop af te maken, poes komt bovenop me liggen . Meer grannylife dan dat wordt het niet?
Als je mok thee bij je had staan, krijg je bonus granny points!
Zondeee! Kijk wel een verschrekkelijk programma op netflix, telt dat nog?
Juist de verschrikkelijke series doen t m
Belangrijker is, wat kijk je? Inspireer je mede omas
Marriage or mortgage XD
Dat klinkt wel ernstig slecht.
Ik heb echt niet 20 bollen wol. 8 zijn er voor bestellingen. De rest voor mn niet bestaande regenboogbedrijf…
Hangt er vanaf, heb je al een sanseveria?
2 zelfs
De borduurgaren is binnen en het is echt veel! Zeker 200 kleuren in twee dozen, en allemaal genummerd. Heb er inclusief verzendkosten 30 euro voor betaald en wat ik zag op Marktplaats is dat een goede deal! Nu heb ik echt geen excuus meer om niet te borduren.
Zo mooi!!!
Ik heb vandaag tijdens werk eindelijk de garen gewikkeld van de sarah k patronen die ik eventjes geleden heb gekocht. Op de een of andere manier zat ik er tegen aan te hikken. maar vandaag rustig tussendoor met werk even gewikkeld.
Als het goed is komt morgen eindelijk mijn lovecrafts bestelling binnen. ze hebben het vorige week opnieuw verzonden. Hoop dat alles compleet is!
Ik maak deze
Maar die benen zijn tot nu toe zo uit verhouding. Echt supermodelx3 beenlengte. Ben benieuwd of t goedkomt.
Oh die is mooi, leuke pofmouwen ook. Van wie is het ontwerp?
Ja moet er drie maken. Ben nu met een proef bezig gewoon van wibra en zeeman wol.
Vandaag kwam (1 van de 2) mijn marktplaats aankoop binnen en ben echt overdonderd door de hoeveelheid. 3 dozen vol DMC garen, heel veel borduurstof (van aida tot heel fijn linnen) aantal complete borduurpakketten (de Nachtwacht en nog wat dingen, erg leuk), pakketten om kaarten te maken en wat projecten die bijna af zijn en losse patronen voor krap 30 euro inclusief verzenden (echt een koopje). En je voelt gewoon de tijd die zit in de projecten die bijna af zijn en ik heb gelijk op de planning een paar ervan af te maken! (is echt dan nog laatste hoekje van iets, dus echt zonde als ik het niet afmaak gewoon)
Echt heel blij en heb nu ook weer veel zin om te gaan handwerken vandaag!
En ik heb een kast nodig want heb echt niet meer genoeg ruimte voor mijn hobby spul nu