ooo love dit <3 heerlijk!! Niks is lekkerder dan een goede vondst
@mikselke Ik zat nog te denken over je stof. misschien kun je sassy quotes of grappige quotes op doen!
Tussen 12 en 13 komt mijn Lovecrafts bestelling met DPD eindelijk!!!
ooo love dit <3 heerlijk!! Niks is lekkerder dan een goede vondst
@mikselke Ik zat nog te denken over je stof. misschien kun je sassy quotes of grappige quotes op doen!
Tussen 12 en 13 komt mijn Lovecrafts bestelling met DPD eindelijk!!!
Foto’s!
Mijn wolbestelling komt nog niet. Geeft niet maar ben zo gewend aan volgende dag bezorging. En mn facebook kralen komen ook nog niet. Teleurstellend.
Mn popje is wel bijna af. Heb het hoofd en de jurk los gedaan want vind dat zo rot haken. Dat ding is echt 30+ cm lang en dan zou ik daaraan die jurk vast moeten maken? No thanks. Nu moet ik wel weer dingen vastnaaien. Dat is wel weer jammer.
Haha, oke.
pakketten:
En dan dus nog wat losse patronen, kleine werkjes die af zijn, boeken en kaart maak dingen.
Ik ben dus een soort van op goed geluk een trui aan het breien oversized, breedte klopt. Ik doe voorpand en achterpand tegelijk zodat ik de strepen even lang kan houden (en omdat ik meestal na 1 helft opgeef). Maar ik wil dus eigenlijk een diepe v-hals maken en heb geen idee hoe. Ik las met twee hulpnaalden en dan waar de v begint in twee stukken gaan breien en bij de v boordsteek? Klopt dat ongeveeer?
ik ga sowieso nog een lifeline erin doen net voor de hals, zodat ik kan proberen.
Wat veel!
Ff hoor. Die vriendin zegt hoeveel tijd heb je nodig voor 10 van die popjes. Uhm hoezo? Ja dan kan ik ze verkopen. Uhm dacht het niet he. Doe eens even heel snel normaal. Ik ga niet 6 uur per popje werken zodat zij voor niks er geld aan kan verdienen. Normale vriendin zou gewoon een linkje naar mij zetten toch?
Ja, die zou jou aanbevelen niet jou gebruiken als fabriekje, zou ik denken…
Huh dat is echt niet oké? Als ze graag popjes wil verkopen leert ze zelf maar haken hoor
Heb gezegd dat ik t heel onaardig vind. Met risico dat ze die andere ook niet hoeft. Sorry hoor maar dit is echt geen vriendschap (is niet t eerste incident qua dit soort dingen).
Maar echt hallo wtf. Echt heel respectloos hoor die meid heeft echt enkel eurotekens in dr ogen wow ik zou hier ook echt niet van gediend zijn.
Ik doe ook echt niet aardig tegen dr meer. Ben echt zo fuckin pissig. Mensen denken ja t is toch je hobby. Nou had voor mn andere bestelling al een maand mn haaknaald niet aangeraakt. Maar als je even 10 van die poppen moet haken is t geen hobby meer maar gewoon werk.
Ik haat mensen.
Eh, PRECÍES. Uit hobby voor gratis kun je een cadeautje maken, omdat jíj dat wilt, wanneer jij dat wilt.
lol ze is toch zeker geen groothandel die jou voor d’r laat werken zodat ze er zelf winst op kan maken, doe even normaal. Haha ik ben echt heel boos om de schaamteloosheid.
En 6 uur x een normaal loon van 14 euro/uur maakt zo’n poppetjes best duur (84 euro) en ik neem aan dat ze zelf ook een marge wil pakken
Ik vind best dat je hier op je strepen mag staan. Ben eigenlijk benieuwd naar haar reactie, of ze zelf inziet dat wat ze vraagt echt niet oke is.
Belangrijkste bij een hobby is toch dat je er plezier uithaalt, dus als het nu voor jou aanvoelt als werk is dat absoluut niet fijn!
Ja nee zij wil ze gewoon voor €20 euro per stuk. En daar moet ik dan nog wol van kopen. Dus die €20 euro was al vriendenprijsje. Dat zij een collega heeft die zo gek is het voor 12.50 te doen is niet mijn probleem. Die van mij worden toch mooier.
Ben zo blij dat jullie het met me eens zijn. Dat t niet aan mij ligt. Heb nu een voorbeeld gegeven wat ze misschien begrijpt maar ben benieuwd of ze nog gaat reageren. En of ik dr niet gewoon ga blokkeren.
Echt bizar. Hoe kunnen sommige mensen zo zijn. Dat ze zelf lekker haar vrije tijd gaat besteden aan het maken maar nee dat is vast haar kostbare tijd
Wauw, jij hebt doorgewerkt! Mag ik vragen waar je deze kit vandaan hebt? Ik heb hier thuis een Britse korthaar en het lijkt me leuk om ook zoiets te maken:)
Heb t r ooit geprobeerd te leren. Maar ging te langzaam. Goh de ironie.
Pop is bijna af trouwens.
Wat een bizar mens! En dat ze er ook zo voor uitkomt maakt het nog erger eigenlijk. Dat dat haar normen en waarden zijn? In het ergste geval had ze nog kunnen voorstellen om klanten te regelen en dan een soort commissie te krijgen, maar dit is echt extreem schaamteloos.