Omatopic (Deel 1)

Echt bizar. Hoe kunnen sommige mensen zo zijn. Dat ze zelf lekker haar vrije tijd gaat besteden aan het maken maar nee dat is vast haar kostbare tijd :no_mouth:

4 likes

Wauw, jij hebt doorgewerkt! Mag ik vragen waar je deze kit vandaan hebt? Ik heb hier thuis een Britse korthaar en het lijkt me leuk om ook zoiets te maken:)

2 likes

Eeeeindelijk!!!

19 likes

Heb t r ooit geprobeerd te leren. Maar ging te langzaam. Goh de ironie.

Pop is bijna af trouwens.

3 likes

Wat een bizar mens! En dat ze er ook zo voor uitkomt maakt het nog erger eigenlijk. Dat dat haar normen en waarden zijn? In het ergste geval had ze nog kunnen voorstellen om klanten te regelen en dan een soort commissie te krijgen, maar dit is echt extreem schaamteloos.

Ik ga hier zo lekker op :heart: heb ook 1 anchor garen en 2x tapestry wool van anchor voor een patroon van sew botanical. En dat perler coton van dmc

14 likes

Ah zo fijn :heart::heart::heart: voor iemand die qua kleding alleen maar zwart heeft word ik echt bizar blij van zoveel kleurtjes bij elkaar. Of t nou wol of dmc of kralen zijn. T is allemaal zo heerlijk.

@Kauai echt he. En dan wel de nette moslim spelen. Hier had ook christen kunnen staan mochten mensen erover vallen. Snap gewoon niet dat mensen die zo met geloof bezig zijn en uitdragen dan zulke normen en waarden hebben.

2 likes

haha same ik draag ook t liefst alleen maar zwart :joy:

Shit mn hoofddoek is te kort :sob: helemaal opnieuw maken.

Nou de bron van al t gezeik is af. Nou ja de probeersel. Heb nog geen verzendbericht van mn wol.

26 likes

Nou ik ben sinds deze post al bezig om de hoofddoek anders te maken want was niet tevreden. Zo irritant om zo kritisch te zijn.

Ja je moet dan inderdaad het werk ‘splitsen’ in het midden en dan bij elke naald in het midden afkanten.

Toen ik zelf een hals ging maken heb ik pas achteraf met een rondbreinaald er een boord aangemaakt. Ik denk eigenlijk niet dat dat kan tijdens het omhoog werken en afkanten, maar ik ben nog niet heel gevorderd.

1 like

Thanks!! Ik ga nog verder op onderzoek uit als ik bij dat punt aankom, maar ik ga niet zo hard :joy:

1 like

Soms snap ik niet waarom ik haak want ik haaaat in elkaar zetten.

Ik denk waarom lijkt ie niet op een giraf. Heb ik de armen aan de nek gemaakt😂

17 likes

Haha oeps

ik heb met borduren ook heel vaak zoiets van; waarom doe ik dit? :face_with_symbols_over_mouth:

Heb ondertussen denk ik meer dan de helft gewikkeld aan garen welke binnen zijn gekomen. De rest moet wachten tot mn ali bobbins binnen zijn :sweat_smile:

1 like

Erg he.

Hij is af!

32 likes

Ik haat dit ook en kan het niet goed, daarom haak ik vooral platte dingen zoals sjaals en dekens.
Dan zit je wel met draadjes wegwerken bij kleurwissels. Ook niet mijn favo werk.

Maar ik ben blij dat ik na maanden mijn ‘crojo’ weer terug heb, ik zit nu elke avond te werken aan mijn dubbele V-stitch deken.

3 likes

wat een schatje!! :heart_eyes:

1 like

Ik heb echt zulke leuke nieuwe patronen, gekocht, die alledrie al even op mn wishlist stonden.

Ga zo ook even de bijpassende garen bestellen, heb normaal wel wat overeenkomstige, maar deze keer geen 1 haha.

3 likes