Omatopic (Deel 1)

Dit soort berichten hebben we niks aan zonder foto’s :joy:

Mijn wolletjes worden vandaag verzonden. Maar ben er morgen niet :sob:

4 likes

jaa hallo show us!!!

2 likes

Holyshit ineens Postnl aan de deur met de bobbins. Dat is ongv iets langer dan een week.

4 likes

@Whoopdidoo

Het zijn deze drie patronen, haha

3 likes

Je kan ook amigurumi doen die uit 1 of maar een paar delen bestaan! Zijn mn lievelings, ik haat het in elkaar zetten ook.

1 like

oo heeeeele mooie patronen :heart_eyes:

ik ga vandaag weer verder met wikkelen inpv borduren. en na het wikkelen ga ik de patroon bakken preppen op alle garen welke ik heb voor sarah haar patronen. Heb vrijdag tot en met maandag vrij en dan hoop ik dat ik weer meters kan maken met het badkamer patroon en wellicht ook eindelijk beginnen dan aan een patroon van sarah!

4 likes

Mn wol komt vandaag misschien. Maar hij is nog niet gesorteerd niks. Dus betwijfel t. Moet een kat en die popjes maken op bestelling en dat wil ik gewoon af hebben.

1 like

uurgh dat gevoel herken ik zo hard >< Dan blijft het ook gewoon in je hoofd spoken en je wilt dan ook niet aan iets anders beginnen en blabalbalablablaa.

Ik heb op het moment beetje chaos in mijn hoofd omdat ik aan zooooveeel borduurwerkjes wil werken maar dat kan gewoon niet :joy: kan niet aan 10 dingen tegelijk werken. dus ik ga zo meteen realistisch even kijken wat ik nu van het weekend wil gaan doen.

Ik heb een kraamcadeautje afgemaakt! Precies 1 bolletje supersoft van Zeeman, met haaknaald 4 (patroon van: https://www.creativaatelier.com/crochet-baby-kimono-pattern-tutorial/?lang=en)

28 likes

Wat een schatje.:heart_eyes:

1 like

Ik ben wat minder op forum geweest door chaos en drukte en dus net heerlijk al jullie werkjes kunnen doorscrollen! Super mooie leuke dingen!

Ik was bezig met een borduurwerkje maar het laatste wilde niet zoals ik wilde dus ben even gestopt. Ondertussen was in door Instagram helemaal enthousiast gemaakt door wandkleedjes weven dus ik had een pakket besteld. Mega leuk en redelijk makkelijk om te doen. Heb dus een lading wol besteld en ga nu voor vast de hele familie maken (want wat moet ik met 6 wandkleden in huis :rofl:)

Resultaat eerste wandkleed probeersel

Voortgang Sarah borduursel

20 likes

Wat ontzettend leuk! Vond je het lastig om te haken?

Zo schattig!

Dank all!!

Nee vond het wel meevallen! Ik heb het patroon niet gekocht, maar op basis van de tekst + plaatjes gedaan en dat lukte prima. Ik heb die bolletjes niet gedaan, omdat ik dit patroon voor de eerste keer heb gemaakt en die steek kost best veel garen. Ik ga er nog een maken, maar dan iets groter en dan ga ik die bolletjes wel proberen!

1 like

ooo beide zo tof!!

Nou dan ga ik me er ook aan wagen! Ook zonder bolletjes inderdaad, iets makkelijker starten.

2 likes

Succes!! :grin:

Klaar! :grin:

28 likes

& @Solsikke zo leuk dit! Heel mooi! Helemaal geïnspireerd om maar eens kijken of ik dit ook kan leren maken voor m’n zoon

1 like

Mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like