Omatopic (Deel 1)

Ik vind hem wel superschattig!

1 like

Wat knap al die brei/haak kleertjes!

Nieuwe garen zijn binnen!

24 likes

Regenboog anyone??

26 likes

Oma nieuws van de dag: steek je haaknaald niet tussen je tieten als je geen bh aan hebt en een los tshirt. Dan ben je m kwijt en rolt ie aan de onderkant er weer uit.

8 likes

Ik krijg vanavond ook weer een pakket garen via MP. En heb m’n gepersonaliseerde kattenpatroon gekocht, zo benieuwd naar de eerste opzet!!

5 likes

Ik wil echt een trui/vest/jurk/etc breien, maar heb geen ruimte in mijn hoofd me dit nu aan te leren, vind erg vervelend lijkt me echt zo tof je eigengemaakte kleding aan te kunnen.

Heck yes that’s the spirit. Je gaat lekker!

Kopen voor je hobby en je hobby uitvoeren zijn twee aparte hobby’s :kissing_heart::joy:

8 likes

Je bent nu toch haken aan het leren! Daar kan je ook hele leuke dingen mee maken. Ik bedoel dat je ondanks dat dit voor nu even te veel is, je eigenlijk al voorbereidend werk aan het doen bent.

Ik ben nu met Harry Potter bezig

en ik wil deze top als volgend project:

Dit vest is ook heel leuk vind ik!

13 likes

Dat is misschien wel een goed idee, om als het oefenkleed af is een kleding-ding te haken. Dat kan ik inderdaad al. :+1:

3 likes

Ja superleuk! Ik heb dat ook nog nooit gedaan, maar ik vind steeds meer leuke gehaakte kledingpatronen op instagram :slight_smile:

2 likes

Je kan een heel.simpel patroon ook gewoon doen als starter.
Ik heb de chasing Sunset cal van liefsvansuus toen gedaan.
Makkelijke steken en simpel te volgen :slight_smile:

1 like

Zat helemaaaaal tot het randje vol. Dmc, anchor, puppet, js schürer, mez. Ik word hier echt vrolijk van haha

19 likes

10 likes

Hahahaha ik heb iig al 8 strengen 3371 ontdekt :joy: mevrouw hield van bruin. Dit is dus van de oudjes met de 5k strengenkast. Ze hebben nog wat advertenties op mp staan nu.

2 likes

Holymoly!

Zo leuk hoe actief het hier is!
Wat ga je met de regenboog kleurtjes maken @Whoopdidoo?

Wow.:heart_eyes:

1 like

dit is gewoon p0rn

3 likes

Regenbogen :joy:

2 likes