Omatopic (Deel 1)

Ooooh ben ZO jaloers op hoe strak en netjes jij die satin stitch kan. Zit er gewoon helemaal naar te staren :joy:

Ooo nee zo netjes is het niet haha. Vooral die tweede rij zie ik nu dat het niet netjes is. Maar t is vooral oefenen, draad goed uit laten draaien en vooruit leggen en dan de naald prikken!

Dat patroon van de tegelmuur geeft echt zooo’n tof effect! Werkt ook super mooi met die blauwe kleur :heart_eyes:

1 like

Echt, love it!
Twijfel alleen nog over de brick in t bad.

1 like

Oh die muur zo tof! Volgens mij kan ik dat echt niet. Ik wil ook borduren, maar wat, vind zoveel leuk.

2 likes

Gewoon beginnen bij iets wat je echt leuk vind. Niet iets te moeilijk uitkiezen en gaan met die banaan. Het is niet moeilijk!

Wat supermooi.
Ben echt jaloers op jouw borduren. Zo netjes.

1 like

Supervet effect! Die madeliefjes ook :heart_eyes: Welk nummer is de blauwe kleur?

Sorry I already gave it away! :frowning:

3809!

1 like

no problem)) if you ever come across a copy of the pattern, I will be waiting:)

Tien hoofddoekjes later ben ik eindelijk tevreden.

24 likes

Heb je nog wat van je vriendin gehoord?

Ja ze vind m mooi. Maar verder niet meer over t gedoe gehad. Ik maak deze drie en thats it.

1 like

Waar kopen jullie fijne stof om vrij op te borduren? Had bij splendith wat gekocht maar vind de witte iig héél dun, net niet fijn?

ik koop tegenwoordig heel veel halve meters gewoon bij vandomburgtextiel. Die hebben een hele sectie met kleuren en niet heel duur ook. 2,25 ongv voor een halve meter.
Stof met de madeliefjes waar ik nu op werk is ook van vanDomburgtextiel. prima stof. (al is die volgens mij iets duurder per halve meter) De driehokjes stof komt daar ook vandaan.

Fijne vind ik daar ook dat ze echt op gewicht berekenen de verzending. Dus niet gelijk 7 euro er op gooien.

1 like

Shit wat een leuke stofjes. Ook voor mn denkbeeldige tas.

1 like

ze hebben zoooooooooooooveeeel leuks! Baal ook dat ik de site niet eerder heb ontdekt. Heb echt heel veel bij Iris en Splendith gekocht in het begin, toch wel het meest veilig als je net begint misschien ook. Plus die hebben ook mooie kleuren.
Nu heb ik zoiets van; ik best voor die prijs wel en als het niet iets is wat ik in mijn hoofd had dan gebruiken we het maar ergens anders voor.

Heb jij ook de goedkoopste katoen uni weleens besteld daar? Die van €2,25.
En zo ja is dat wat? Ik zoek gewoon wit/ecru basisstof.

Ik heb roze, blauw, terra, mint, lila en dat is gewoon allemaal prima. De wit/ecru heb ik nog neit besteld. Zie die nu eigenlijk pas. Ga ze denk ik even mailen, met een foto, of het de stof wellicht is welke ik nu heb. ben er nog steeds niet achter wat het is. Het is geen ongebleekt katoen in ieder geval.

Oke wel iets meer. Mijn van Domburg stash

5 likes