Waar kopen jullie fijne stof om vrij op te borduren? Had bij splendith wat gekocht maar vind de witte iig héél dun, net niet fijn?
ik koop tegenwoordig heel veel halve meters gewoon bij vandomburgtextiel. Die hebben een hele sectie met kleuren en niet heel duur ook. 2,25 ongv voor een halve meter.
Stof met de madeliefjes waar ik nu op werk is ook van vanDomburgtextiel. prima stof. (al is die volgens mij iets duurder per halve meter) De driehokjes stof komt daar ook vandaan.
Fijne vind ik daar ook dat ze echt op gewicht berekenen de verzending. Dus niet gelijk 7 euro er op gooien.
Shit wat een leuke stofjes. Ook voor mn denkbeeldige tas.
ze hebben zoooooooooooooveeeel leuks! Baal ook dat ik de site niet eerder heb ontdekt. Heb echt heel veel bij Iris en Splendith gekocht in het begin, toch wel het meest veilig als je net begint misschien ook. Plus die hebben ook mooie kleuren.
Nu heb ik zoiets van; ik best voor die prijs wel en als het niet iets is wat ik in mijn hoofd had dan gebruiken we het maar ergens anders voor.
Heb jij ook de goedkoopste katoen uni weleens besteld daar? Die van €2,25.
En zo ja is dat wat? Ik zoek gewoon wit/ecru basisstof.
Ik heb roze, blauw, terra, mint, lila en dat is gewoon allemaal prima. De wit/ecru heb ik nog neit besteld. Zie die nu eigenlijk pas. Ga ze denk ik even mailen, met een foto, of het de stof wellicht is welke ik nu heb. ben er nog steeds niet achter wat het is. Het is geen ongebleekt katoen in ieder geval.
Oke wel iets meer. Mijn van Domburg stash
Ah ok maar ik denk dat de wit/ecru dan dezelfde kwaliteit is als die gekleurde die jij hebt. Dan bestel ik wel! Dank voor de tip!
Zo leuk. Denk dat t maar een keer daar bestellen word ipv shoppen want denk dat we binnenkort niet meer kunnen shoppen
leuk!! ben benieuwd hoe die dan is!
Sowieso is het denk ik voor iedereen een beetje aanvoelen wat je zelf fijn vind natuurlijk.
Daar ga ik kijken! Hele leuke stofjes ja.
Heb weer 3 opbergdozen besteld en kruissteekstof voor m’n personalised kattending. Ik moet van die doos gisteren nog ruim 200 dingen op kaartjes wikkelen
Prachtig!
omg, je haalt me in met kopen!
Heb even een break genomen van de muur en het handoekje gedaan. En al wat seed Stitch voor het badmatje. Ik denk dat ik seed nog erger haat dan french knots.
Ik heb ecru, powder en mint besteld. Laat het je weten als het binnen is.
Oeh heel benieuwd naar de powder!
Ohh zo leuk! Ik vind het bij seed dus lastig dat er niet echt een structuur inzit i guess? dus dat ik nooit echt weet doe ik het nou goed. French knots zijn daarin toch wat fijner.
Ik ben nu bezig met deze. De blauwe blaadjes moesten eigenlijk in backstitch maar ik vond een satin stitch passender, en leuker haha.
Heerlijk dat er hier zo actief gekletst wordt en wat kan ik blij zijn met zo’n leuke hobby!!
Heb het nieuwe boek binnen van Studio hipenstip, haak je restjes op, en ben met het vloerkleed begonnen. Echt zó’n leuk project!! Elke toer weer een verrassing welke steek en kleur!
Wauw super mooi! Kan dit met alle restjes of alleen met wat dikkere draden? Ik zou bang zijn dat het kleed dan zou gauw slijt met dunne draden, maar misschien is het wel meer een sierkleed?
Ik heb deze gemaakt met wat dikker katoen (yarn and colors epic) op naald 4, gaat ook lekker snel en door dat dikkere katoen is het ook stevig.
Las dat je het ook met gewoon alle soorten acryl kan doen! Maar kan me idd voorstellen dat 'ie dan dunner/meer sierkleed wordt.
M’n dochtertje (2,5) aast erop (want: 'alle kleuren van de regenboog…') dus de stevigheid zal vast getest worden als 'ie op haar kamer ligt!
Oo dat boek wil ik nog.
Is het een aanrader?
Ja ik denk precies dat dat het is! Teveel vrijheid om maar te kunnen steken. Vind dat best irritant. Vooral omdat er ook redelijk wat tijd ook, op de een of andere manier, in seeds gaat.
Mooi patroon ook!
Tip van SoonSoon: Floralsandfloss heeft een uitverkoop op het moment;