Lekker afwisselend projectje zeg!
Ik vind haar stijl tof, met alle kleurtjes dus ik ben echt blij met het boek en vind het wel een aanrader. Heb je toevallig haar eerste boek ook? Is vergelijkbaar, hier staan misschien iets meer kleine tussendoor projectjes in. (Armband, haarband, vlaggetjes, etc.)
Ja, die afwisseling maakt het zo leuk!!! En uiteindelijk dus wel echt simpel, het is vooral vasten en stokjes en elke keer een andere combinatie daarvan! Ben echt te enthousiast hahaha
Ja, dat inderdaad! Ik vind het juist fijn bij borduren dat ik er niet super intens over hoef na te denken, en bij een seed stitch moet dat veel meer!
Thanks Het is best een leuk patroon om te doen, maar de uitleg over de stitches en de volgorde hoe je dingen kan doen is er niet echt, dus het is wel wat meer nadenk werk.
Die sale ga ik gebruik van maken, haha.
De ogen hebben dr niet verpest

En nog even een katje. Vond m minder maar vriendin zei perfect, dan ga ik mezelf niet langer kwellen
Moet de pen nog wegstrijken en ik heb het patroon bij deze op de stof getekend toen ik ‘m nog niet in de ring had

Nu bezig met deze! Net al vet in m’n vinger geprikt NICE.
Jij gaat als een trein!
Wat heb jij als een needle magnet??
Ik begin volgens mij een hangover te krijgen weer
Hebben jullie leuke gratis brei of crochet patronen voor babies? Mn broer krijgt een kindje en ik wil iets leuks en hips maken! Ik ben een beetje een beginner, heb verschillende sjaals en mutsen gebreid maar sokken vind ik lastig
Cuuute
Ik ben weer met een eigen ontwerp bezig. Wil langs het water een gekleurde bloemenrand maken. Hoe ik de onderkant verder invul weet ik nog niet.
Ik ben dit aan het maken:
Grootte is best goed aan te passen, ik doe dit met een grotere naald en veel minder steken.
Deze is leuk! Wat voor kleuren gebruik je?
Ik heb een tijdje geleden van Purl Soho de Super Easy Baby Blanket gemaakt.
Ik doe gebroken wit, twee kleuren blauw en donkergrijs. Matcht met onze woonkamer.
Leuk!
Voor baby kadootjes ben ik fan van de regenboog van Martine de Regt - crochetlife (maak ik dan een muziek doosje van of rammelaar) en van de baby slofjes via YouTube van Vonnies creaties!
Haakwerkjes zijn net als babies. Als je t net gemaakt heb denk je supermooi en leuk. Kijk je een jaar later dan denk je mwah zo mooi was ie niet
aww super dankjewel allemaal! Ik ga ze checken
ik vorige week; ooh eind van de week vier dagen vrij en dan ga ik vet hard borduren!!!
Ik op de laatste avond; urgh ik had zoveel meer kunnen doen! gaat nu als een malle tekeer om de schade in te halen
Haha zo herkenbaar.
Ik heb trouwens knuffelsale op mn insta www.instagram.com/leuk.van.an mocht iemand een kijkje willen nemen.