Jij gaat als een trein!
Wat heb jij als een needle magnet??
Ik begin volgens mij een hangover te krijgen weer
Jij gaat als een trein!
Wat heb jij als een needle magnet??
Ik begin volgens mij een hangover te krijgen weer
Hebben jullie leuke gratis brei of crochet patronen voor babies? Mn broer krijgt een kindje en ik wil iets leuks en hips maken! Ik ben een beetje een beginner, heb verschillende sjaals en mutsen gebreid maar sokken vind ik lastig
Cuuute
Ik ben weer met een eigen ontwerp bezig. Wil langs het water een gekleurde bloemenrand maken. Hoe ik de onderkant verder invul weet ik nog niet.
Ik ben dit aan het maken:
Grootte is best goed aan te passen, ik doe dit met een grotere naald en veel minder steken.
Deze is leuk! Wat voor kleuren gebruik je?
Ik heb een tijdje geleden van Purl Soho de Super Easy Baby Blanket gemaakt.
Ik doe gebroken wit, twee kleuren blauw en donkergrijs. Matcht met onze woonkamer.
Leuk!
Voor baby kadootjes ben ik fan van de regenboog van Martine de Regt - crochetlife (maak ik dan een muziek doosje van of rammelaar) en van de baby slofjes via YouTube van Vonnies creaties!
Haakwerkjes zijn net als babies. Als je t net gemaakt heb denk je supermooi en leuk. Kijk je een jaar later dan denk je mwah zo mooi was ie niet
aww super dankjewel allemaal! Ik ga ze checken
ik vorige week; ooh eind van de week vier dagen vrij en dan ga ik vet hard borduren!!!
Ik op de laatste avond; urgh ik had zoveel meer kunnen doen! gaat nu als een malle tekeer om de schade in te halen
Haha zo herkenbaar.
Ik heb trouwens knuffelsale op mn insta www.instagram.com/leuk.van.an mocht iemand een kijkje willen nemen.
Brag away, het is prachtig!
Zeker niet, echt prachtig die muur! Hele mooie kleur.
Ik had nog een vraag, zou iemand het linkje van de vliseline/solufix/dat papier voor op stof kunnen delen, ik kan het niet meer vinden en weet niet meer welke jullie aanraadden.
Heb toevallig net een pack extra besteld hahahaha. (ik houd van voorraad hebben)
Misschien een idee dat we de hoofdpost laten aanpassen met linkjes die handig zijn?
Lijkt me niet zo nodig ik heb iig geen zin om dat steeds te doen en vind dat ook wel veelgevraagd voor de moderators. Heb wel eens gedacht of t niet logischer is om haak/brei en borduren te splitsen.
ik kan eventueel ook een documentje maken op mijn drive en die bijhouden. Misschien dat nog een idee?