Omatopic (Deel 1)

Ik heb gisteravond de muur afgemaakt en wooow im in love (of is dat een humblebrag?)

49 likes

Brag away, het is prachtig!

2 likes

Zeker niet, echt prachtig die muur! Hele mooie kleur.

Ik had nog een vraag, zou iemand het linkje van de vliseline/solufix/dat papier voor op stof kunnen delen, ik kan het niet meer vinden en weet niet meer welke jullie aanraadden.

Heb toevallig net een pack extra besteld hahahaha. (ik houd van voorraad hebben)

Misschien een idee dat we de hoofdpost laten aanpassen met linkjes die handig zijn?

2 likes

Lijkt me niet zo nodig ik heb iig geen zin om dat steeds te doen en vind dat ook wel veelgevraagd voor de moderators. Heb wel eens gedacht of t niet logischer is om haak/brei en borduren te splitsen.

3 likes

ik kan eventueel ook een documentje maken op mijn drive en die bijhouden. Misschien dat nog een idee?

2 likes

Denk dat die linkjes wel handig zijn. Want mezelf kennende wil ik dat spul over een maand ook en moet ik t weer vragen :joy:

1 like

Same! Ik ga wel even een documentje maken en dan ff linkje hier plaatsen.
Doe ik gelijk gratis patronen en dat soort dingen er bij. beetje als een beginners guide ook.
Misschien wel chill voor iedereen die er mee wilt beginnen ook!

10 likes

Als jullie dat graag willen zet ik het erbij

1 like

Ik ben bezig met de Ankers tee. Maar al dat stockinette voor een miljoen cm (oke zo voelt het iig) is echt saai. Ben alleen maar volgende projecten aan het bedenken.
Zoals iets van de wol waar ik mijn weekender gemaakt heb, die wil ik graag gaan uithalen omdat ik hem nooit draag… iemand een idee? Ik breide die met cascade heathers 220

7 likes

Het wordt wel prachtig.
Sowieso mijn eeuwige dilemma: te lang stockinette is saai, maar een interessanter patroon breit dan vaak weer langzamer en dan duurt het mega lang voordat de body klaar is.

Ik heb dus pas de Maude Tee (ook van petit knit) gemaakt, lijkt me heerlijk met lange mouwen en dan van de wol vd weekender. Maar dan heb je nog steeds veel stockinette natuurlijk.

Zelf ben ik bezig met een baby truitje (bamsesweater) in een katoen/zijde mix;

10 likes

Neee het is juist zo gezellig zo!

7 likes

Jaa precies! Ik ben pro samen houden! Kan echt helemaal niks van breien/haken maar wordt wel continue geïnspireerd door al die leuke dingen :heart_eyes:

8 likes

@Bertha

21 likes

Zo mooi! :heart_eyes:

1 like

Wow, wat uitgebreid. Dank je wel voor alle moeite.
Ik heb het meteen opgeslagen.

1 like

Jaa superfijn juist een beetje een verzamelplek! En je muur is echt wow, zo strak ook!

1 like

Gezien ik voor een cadeau iets moet bestellen bij een hobby winkel dacht ik laat ik ook voor sokken breien spullen mee bestellen.

Voor een beginner: beter rond brei naalden of losse naalden? En welke maat dan het beste?
Ik las dat 1 bol genoeg is voor een paar sokken?
Heb ik verder nog iets nodig? :grin:

Ik kan de beginpost niet bewerken sorry, weet ook. Iet waarom niet :thinking:

Of kijk ik nou niet goed?

Wat jammer dat je m niet graag draagt @Bennielava hoe komt het?

Morgen hebben ze bij de Aldi een punch pakket. Heeft iemand enig idee of dit wat is? Bvb of er een punch needle wordt bijgeleverd en of die goed is enz.

Link voor pakket