Ik had groot deel (denk 8 toeren/rijen, patroon deel 3 gewoon en deel van 2 ook) van haak kleed weer moeten uithalen, met mijn overprikkelde hoofd was ik constant rijen aan het toevoegen aan beide uiteinden en dat ziet er niet uit en word geen kleed zeg maar… Nu weer op de goede weg en elke keer bij laatste paar steken heel goed opletten dat ik niet een rij extra maak 
Zo leer ik wel elke steek goed zeg maar haha.
@Croky ik vind de filmpjes (en patronen) van It’s all in a nutshell crocket (ze heeft namelijk ook speciaal voor linkshandige mensen filmpjes) echt heel fijn en duidelijk, ze heeft ook een speciaal kleed (TLC blanket) voor beginners (die ben ik nu aan het maken), dan leer je alle (basis)steken en patronen lezen en dan kan je daarna heel veel!
En ik heb hier op Texel paar bolletjes echte Texelse schaapswol (Texels blauw is de kleur) meegenomen (staat zelf op van welke kant van eiland/boerderij het komt, zo tof!) Daar wil ik sokken mee gaan breien.
al heb ik ook geen ervaring, haha.
Ik hou ook niet van long- short, iemand nog tips? Ziet er soms zo gek uit…
. Heb ook alles op kleur geordend en ik word er echt heeeeel erg vrolijk van hahaha.

!

ik houd echt van al die kleurtjes. En ik vind het leuk dat ik niet meer de enige ben die zo obsessief door slaat met borduur spul 
heerlijk al die kleuren gesorteerd