Omatopic (Deel 1)

Hoezo zou je dat niet kunnen?

Omdat ik altijd denk dat ik alles kan. Oh en omdat ik nog nooit een vrij borduren patroon heb gezien volgens mij :joy:

Maar het begin is er ik kan pdfs maken.

Hij is eeeeeindelijk af! Vond hem pittig hoor, vooral om plezier en concentratie te houden. Wil eigenlijk nog wat details verbeteren maar onder het mom van tevreden zijn stop ik haha. Hij krijgt een mooi plekje aan de muur bij m’n andere werkjesafbeelding

29 likes

woaaah zo tof!!! :heart_eyes:

Ik ben gisteren aan de andere versie begonnen!

IMG_20210328_111520

10 likes

Ooh wat een leuke werkjes allemaal!

Ik heb gisteren gewerkt aan dit werkje, en af gekregen. Het is van MatryoskaDollShop op Etsy! Echt 1 van mijn favo shops, zulke duidelijke patronen!

20210328_091250

20 likes

Zulke mooie kleuren!!! <3

1 like

Naast alle mooie borduur-werkjes en garen ben ik benieuwd naar jullie wol opslag!
Ikzelf heb op zolder (onze slaapkamer) deze 3 boxen staan met in 1 sokkenwol, in 1 mohair en alpaca en in 1 doos alle overige. Dan heb ik beneden nog twee kastjes waar wol in zit en een verzameling naast de bank… overal wol dus haha!
20210328_120929

8 likes

Ik heb zo 1 (grote) bak in de kelder staan. In de woonkamer een tasje met haakkatoen, en naast de zetel een mandje met alles voor mn huidige project.

2 likes

afbeelding

Ik heb een oude kist in de woonkamer met al m’n haakspul door elkaar, niet superpraktisch eigenlijk :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik heb een gehele kast die uitpuilt haha als ik t eens opruim maak ik wel een foto nu is t een beetje gênant :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Oeh ben heel benieuwd hoe die van jou wordt! Ongevraagd advies: Ga je eigen kleuren kiezen of patroon volgen? Ik heb wat bedruktere kleuren gebruikt ik het kleed (basic bitch die vooral van aarde tinten houdt :rofl:) maar denk dat het effect van de schijnende lamp nog mooier uitkomt als je wat meer heldere kleuren gebruikt zoals in het patroon!

2 likes

Is toch ook helemaal niet erg je eigen kleuren kiezen! Vind het een mooie samenstelling welke je hebt gebruikt! Ik ga wel de kleuren van het patroon gebruiken. Vind die echt heel mooi! Zit ook nog te denken om het patroon versie van jou te maken, en dan misschien in eigen kleuren. Maar eerst dit (en de andere 20000 patronen die ik heb) gaan maken

Jaa ben er ook heel blij mee hoor maar dacht halverwege hmm snap nu wel waarom ze zulke felle kleuren gekozen heeft in patroon. Dan popt het er echt uit :ok_hand:t3:

1 like

Ik heb op zolder een heerlijke grote hobby hoek met allemaal lades en bakken om op te bergen. Foto was van direct na het schilderen. Het lang niet meer zo leeg en netjes nu :rofl:

afbeelding

Dit bakje van de Hema sleep ik echt overal mee heen. naar werk (tijdens de nachtelijke uurtjes geduld hebben), m’n ouders, weekendje weg.,Overal waar mogelijk tijd is om te borduren :rofl:

afbeelding

18 likes

Wow wat een toffe kleuren combinatie ook zo je muur met de meubels en de mandjes!

Ik herken dat heen en weer gesleep. ik heb ook altijd mn borduur werkje, bakje met garen, bakje om knipsels in te gooien met schaar en een gedeelte voor wat “over” is . :joy:

1 like

Wat een heerlijke plek zo!
Ik sleep normaal ook altijd minstens een breiwerkje mee, gisteren waren we bij inze blokhut en ik was mn werkje vergeten, voelde zo nutteloos haha

1 like

We zijn bezig met de hobby kamer in te richten (alles ongeveer weggegooid wat weg moest en nu ben ik opzoek naar bureau/tafel waar een naaimachine op kan en aantal kasten), wel leuke vraag dus voor de inspiratie!

Voor nu heb ik in een kist nog dichte borduurpakketten zitten en de losse stoffen. Losse garen/etc-dozen zitten in een mega shopper.
Projecten waarmee ik bezig ben zitten in een projecttas, die liggen gewoon op de keukentafel/bank/etc.

Deze is van het borduren (voor haken/breien heb ik ander soort); superhandig ook voor meenemen/stofvrij bewaren. Dit is een van merk Yazzii
fullsizeoutput_1dcd

9 likes

afbeelding
Dit is boven, beneden heb ik nog ene ladekastje en manden met wol en huidige projecten :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Wat zijn jullie georganiseerd! Heerlijk.

afbeelding

afbeelding

Ik ben nu met deze bezig maar heb per ongeluk het blaadje helemaal dicht geborduurd i.p.v. een gat open te laten 🥲 vind het zonde om alles nu uit te halen dus ik laat het denk ik maar gewoon zo, wat stom haha

8 likes