Omatopic (Deel 1)

Maar kijk wat een mooie dingen je er mee maakt!! Hup, gewoon nieuwe kast kopen en creatief blijven doen haha!

2 likes

Is er een ik ruim nooit op/verzamelaars topic😂 Schaam me echt dood. Kan zo meedoen aan zo’n programma. Maar mn kamer is gewoon te klein. En voelt oprecht gek als t leeg is.
Heb al mn favo lipstick gevonden. En een voorraad deo :joy:

Sorry offtopic. Heb ook mn punchstof gevonden. Mn naald nog niet :joy:

2 likes

Hier ook hoor, maar ik heb er enorm veel plezier nu van mn hoarding kwaliteiten: 2 knutselende kinderen en eigenlijk kunnen we alles wat ze bedenken ook maken qua materialen.

2 likes

Ik ben bezig met een deken van restjes, weet iemand een facebookgroep oid waar mensen restjes katoen aanbieden? :smiley:

1 like

afbeelding

Voor het eerst een kruissteek projectje. Wel even wennen maar vind het tot nu toe heerlijk ontspannend wel

26 likes

wat een schatje!

1 like

Heel heel erg leuk en inderdaad schattig projectje! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat een cutie!!!

1 like

afbeelding

Bij zeeman nu 3 ringen voor 2,99! 15, 23 en 33 cm doorsnee. Volgens mij niet heel stevig maar vond het voor die prijs het proberen waard :relaxed:

4 likes

amai, gewoon de p*rnhub voor oma’s, wat fantastisch dit

3 likes

heb inderdaad op youtube veel filmpjes gezien van haarbanden en ook riemen (en boekenleggers) met deze speenkoord steken. Dat groene speenkoord (die steek) maak ik vaak boekenleggers van als extra cadeautje

1 like

Even kleiner project tussendoor, mandalas worden het, ben gewoon trots dat ik het kan :sweat_smile:
IMG_0764

14 likes

cute!

1 like

Ik wil heel graag deze maken: Ravelry: JONA Cardigan pattern by Tanja Koenigs

Ik heb heel weinig brei-ervaring (wel heel veel haken), behalve een paar sokken waar ik veel filmpjes heb gevolgd. Iemand enig idee of dit echt een project is wat ik niet moet doen of wel kan doen?

Greene! Mag ik vragen welke kleuren jij hebt gebruikt voor de kleding, water kannetje en de planten? :grin:

20210401_201002

Ben vandaag aan dit patroon begonnen van cupofneedles op Etsy! Heel fijn patroon.

12 likes

Ik ben geinfluenced door dit topic en heb besloten dat ik naast haken en breien ook moet kunnen borduren. Dus bij de zeeman voor 2 euro een borduursetje gekocht maar ik snap er echt niks van?

NB: ik ben zo’n ongeduldig type die nooit een handleiding/recept leest en gewoon zsm wil beginnen, maar zelfs na het lezen ben ik niet echt wijzer geworden :pleading_face:

1 like

Mooi vest! Ze gebruikt wel een aantal brei technieken zoals meerderen en short rows, maar dat is allemaal prima te doen met behulp van YouTube. Ik heb ook niet superveel brei-ervaring, maar ben nu voor t eerst een trui aan het maken met die technieken en dat gaat prima! Als je veel hebt gehaakt is dat merk ik wel een voordeel want dan heb je wat meer inzicht
En met zulke grote pennen is ie fijn snel af!

2 likes

Dankjewel! En jouw naam :relaxed:

Is het kruissteek of vrij borduren?
Het is niet erg ingewikkeld, wie weet kunnen we hier je helpen?

1 like