Maar monsteras zijn zelden zo perfect als op het plaatje, dus eigenlijk heb je een heel representatief borduurwerkje zo!
Suuuper tof juist, beetje je eigen ding er van maken! Ik heb vandaag hetzlefde patron gehaald. Ze heeft (had?) korting atm!
Waar is dit patroon van ?
Haha ja dat dacht ik ook al! Gewoon hartstikke realistisch.
@Clancy oh leuk!! Het patroon duizelt me soms een beetje omdat ik dan niet meer weet welke lijn nou bij welk stukje blad hoort haha, maar ik vind hem wel heel leuk dus ik ga gestaag verder.
@mikselke junglembroidery op Etsy
Wat bedoel je precies met duidelijk?
Ze zijn goed beschreven ja.
Of ze makkelijk te volgens zijn, of t duidelijk is wat je moet doen.
Ah op die manier! Dit is het enige patroon dat ik van haar heb maar ik vind deze wel duidelijk ja. Is bijna allemaal satin stitch en het staat ook duidelijk in stappen uitgelegd. Heel geschikt voor beginners denk ik ook!
Begonnen met de long/short, gaat tot nu toe best redelijk.
Geïnspireerd door een insta webshopje die er exorbitante prijzen voor vroeg kraagjes, speenkoorden en elastiekjes gaan haken. Elastiekjes zijn ook leuk als cadeautje voor familie/vrienden. Die speenkoorden gebruiken we niet echt, maar zit nu te denken of ik ook niet een soort haarbandjes oid kan maken van zulk soort steken… en ook weer op zoek naar nieuwe projecten
Heb ook t monstera patroon gekocht . Zijn alle patronen zo uitgebreid? Mijn hemel. Voor mn gevoel een heel boekwerk gelezen voor ik bij t daadwerkelijke patroon aankwam
Jep, dit is vrij gebruikelijk
Ik heb de badkamer, monstera en 2 pack woonkamer net gekocht . Maar eerst moet ik Dolly afmaken. Wat een penswerk.
Dat kraagje is zo leuk!
Ik wil borduren. Maar vind alle stappen voorafgaand zoveel werk. Weet ook niet waar mn pen is dus zonder dat kom ik sowieso nergens. Maar eerst stof juiste maat knippen, patroon overtekenen. Nou ja dat is t al maar lui.
Haha dit herken ik heel erg. Haat het tekenen, stof knippen, in de ring doen, garen zoeken enz. Ik wil gewoon borduren!
Dit is een longshot:
Heeft iemand nog een bolletje Amy katoengaren van de zeeman liggen in de kleur meerkat (roest/oranje/bruin)? Ik kom echt net wat te kort en nergens hebben ze deze kleur meer alle restjes zijn welkom en ik wil er voor betalen!!
Heb je al op facebook een oproepje geplaatst? Je hebt zon bolletjes gezocht of over groep. Weet niet precies hoe die heet
Deze groepen op FB zijn vaak erg behulpzaam!