Omatopic (Deel 1)

Oh top, thanks beide!

Ik heb Harry Potter gemaakt :relaxed:

image

image

40 likes

afbeelding
Deze heb ik even tussendoor gemaakt. Het Operahouse in Sydney.
Het vlies moet er nog af.

25 likes

dit is zo cute :sob: :heart:

Waar kan ik me aanmelden voor psychologische testen. Ik heb zoveel hobbyshit. Heb nu een kast op zolder. Dat is niet genoeg. Ben aan t opruimen. Allemaal bolletjes katoen, fimoklei, een deegroller voor die klei, een graveerpen, ijzerdraad voor naamletters, canvassen, verf (wat vandaag ook nog bezorgd wordt), ringen, borduurringen. Het is echt niet oke :joy:

4 likes

Maar kijk wat een mooie dingen je er mee maakt!! Hup, gewoon nieuwe kast kopen en creatief blijven doen haha!

2 likes

Is er een ik ruim nooit op/verzamelaars topic😂 Schaam me echt dood. Kan zo meedoen aan zo’n programma. Maar mn kamer is gewoon te klein. En voelt oprecht gek als t leeg is.
Heb al mn favo lipstick gevonden. En een voorraad deo :joy:

Sorry offtopic. Heb ook mn punchstof gevonden. Mn naald nog niet :joy:

2 likes

Wel oke, leuk toch al die hobby’s :grin: Het ligt niet aan die spullen of aan jou maar aan je kamer/kast :sunglasses:

3 likes

Hier ook hoor, maar ik heb er enorm veel plezier nu van mn hoarding kwaliteiten: 2 knutselende kinderen en eigenlijk kunnen we alles wat ze bedenken ook maken qua materialen.

2 likes

Ik ben bezig met een deken van restjes, weet iemand een facebookgroep oid waar mensen restjes katoen aanbieden? :smiley:

1 like

afbeelding

Voor het eerst een kruissteek projectje. Wel even wennen maar vind het tot nu toe heerlijk ontspannend wel

26 likes

wat een schatje!

1 like

Heel heel erg leuk en inderdaad schattig projectje! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat een cutie!!!

1 like

afbeelding

Bij zeeman nu 3 ringen voor 2,99! 15, 23 en 33 cm doorsnee. Volgens mij niet heel stevig maar vond het voor die prijs het proberen waard :relaxed:

4 likes

amai, gewoon de p*rnhub voor oma’s, wat fantastisch dit

3 likes

heb inderdaad op youtube veel filmpjes gezien van haarbanden en ook riemen (en boekenleggers) met deze speenkoord steken. Dat groene speenkoord (die steek) maak ik vaak boekenleggers van als extra cadeautje

1 like

Even kleiner project tussendoor, mandalas worden het, ben gewoon trots dat ik het kan :sweat_smile:
IMG_0764

14 likes

cute!

1 like

Ik wil heel graag deze maken: Ravelry: JONA Cardigan pattern by Tanja Koenigs

Ik heb heel weinig brei-ervaring (wel heel veel haken), behalve een paar sokken waar ik veel filmpjes heb gevolgd. Iemand enig idee of dit echt een project is wat ik niet moet doen of wel kan doen?