Omatopic (Deel 1)

1 mandala af :relaxed:

9 likes

Cuuute

1 like

Oeps sorry late reactie :sweat_smile: hopelijk heb je er nog wat aan:
Monstera blad is 3362
Monstera nerf is 3052
Blad met gele nerf is 3051
Blad met witte nerf is 935

Jumpsuit heb ik helaas geen nummer meer van maar is ietsje feller/blauwer dan 522
T shirt helaas ook geen nummer (had een hele dmc voorraad van m’n moeder zonder nummers gekregen) ligt in zelfde kleurtint als jumpsuit denk ik maar dan donkerder
Gieter is 3778

Ben je al verder gekomen ondertussen? Ben benieuwd!

Een hele streng zwart in Dolly :grimacing:. Hij brak wel vaak af vond ik, had ik van DMC niet verwacht??

15 likes

Ohw en ik heb besteld bij lovecrafts. Zwart garen, nog kunststof ringen, een houten standaard voor op tafel en een heel gaaf DMC kruissteekpakket van de Kus van Klimt

1 like

Dat heb ik met oudere nummers van DMC wel vaker! vooral bij zwart.
De nieuwe nummers heb ik dat niet meer!

@greenie oo super tof dat je een hele voorraad hebt gekregen van je moeder!! Doen jullie nu nog samen borduren? Of is ze helemaal gestopt?

Ik ga op het moment wat slomer. Niet zo heeel veel zin om er aan te zitten ofzo? Weet niet wat het is. ik blame het maar op mental health. :sweat_smile:

Gisteren trui afgemaakt en de broek. moet nog wel met zwart er door heen weer. Vervolgens was ik te veel afgeleid door Grey’s dat ik niet meer verder kon. iets met een spanningsboog

9 likes

Ja ik heb ook wel zweetklauwen… dus denk ook niet dat dat echt heel erg meehelpt

1 like

oo ik hoop zo dat jouw lovecrafts bestelling soepeler verloopt dan die van mij. Die van mij hadden ze verkeerd gefrankeerd, vervolgens hoorde ik niks van hun klantenservice voor 2 weken, telkens een dag of 2 later vanaf dien reageren. Uiteindelijk hebben ze het opnieuw gestuurd nadat ik iedere dag hun chat ging stalken LOL. Toen had ik het met 3-4 dagen ook binnen. Wil ze nog een tweede kans geven dus ben benieuwd hoe het bij jou verloopt. draad is daar zo lekker goedkoop <3

Nah dat zou toch niet de oorzaak zijn dat het afbreekt :open_mouth: ?

1 like

Kraamcadeau voor een vriendin is af!

40 likes

Ik zal mijn ervaring terugkoppelen!

1 like

Kwam de monstera patroon etsyvrouw tegen op tiktok :joy: heb even gezegd dat ik een patroon heb gekocht naar aanleiding van een forum :joy:

2 likes

hahaha ze weet al van het forum af. ik heb hier schijnbaar een keer een link gepost in aankopen topic en daar had ze redelijk wat traffic op. Vind ze alleen maar leuk!

2 likes

Heeft iemand ervaring met mosaic haken? Ik doe het voor het eerst en kom ergens niet uit met het patroon.

1 like

Ik wil wel meedenken! Heb het voorheen wel gedaan

1 like

Jeej! Ik zoek het zo even op

Ik wil vandaag wat maken. Maar ga ik gewoon wat haken. Of ga ik zelf iets bedenken en mn patronen million euro business starten😂

Verkoop je al patronen? Ik ben mn eigen trui aan het breien, als dat lukt wil ik er misschien wel een patroon van maken en verkopen, ben eigenlijk wel benieuwd of dat lastig is en of het veel opbrengt enzo.

Nee is gewoon een van mn 5000 ideeën :joy:

Maar is niet lastig denk ik. Tenminste heb laatst geleerd hoe ik een pdf kan maken in een goedkoop programma ipv adobe. Vond gratis sites ofzo niet betrouwbaar. En of t wat opbrengt ligt eraan of mensen je weten te vinden natuurlijk. Maar het is maar 1x werk.

Ooh. Nou ik zou zeggen, ga ervoor haha.
Edit: hoe heet dat programma?

Ja ik heb tijdens m’n studie samenvattingen verkocht, ook met het idee van je maakt 1x iets en daarna kun je het een triljoen keer verkopen. Uiteindelijk heb ik daar wel een paar honderd euro meer verdiend.

Affinity designer. Maar is ook echt een illustratieprogramma. Dus misschien zijn er wel makkelijkere programmas maar als je eenmaal weet hoe het moet is t prima te doen. Had een keer aan iemand gevraagd welk programma ze gebruikte want adobe is zo niet normaal duur.