Omatopic (Deel 1)

Affinity wordt beschouwd als een serieuze concurrent voor Adobe, schijnt heel goed te zijn idd! Ik heb nog even een Adobe abonnement lopen (ben opgeleid als ontwerper en gebruik het dagelijks dus ik haal het er wel uit qua geld) maar wil daarna ook wel eens Affinity proberen.

Ja ze hadden een aanbieding €28 voor 1 programma. En dat is gewoon eenmalig. Je hebt ook nog photo en publisher. Je kan ook een trial downloaden.

1 like

Het kan nog van alles worden…

10 likes

Oke het gaat hierom:

Je moet elke keer ch2, skip 1 stitch, dan 1 mosaicdc. De volgende rij staat er op dat moment weer ch2, skip 1 stitch, 1 stitch. Maar ik snap niet welke stich je dan moet skippen, want er is geen stitch, maar een ch2 en dan een mosaicdc. Moet ik dan 1ch skippen? Dus een stitch doen in de 2e chain?

Dit is het patroon:

Row 7 1sc, * 16sc, (ch2, skip 1 stitch, 1mosaicdc) 3 times, ch2, skip 1 stitch, 15sc* rep * to * 4 more
times, 2sc, ch1, turn. (158 sc, 20 ch-2 sp, 15 mosaicdc)
Row 8 1sc, * 16sc, (ch2, skip 1 stitch, 1sc) 3 times, ch2, skip 1 stitch, 15sc* rep * to * 4 more times, 2sc, change to yarn A, ch1, turn. (173 sc, 20 ch-2 sp)

Hier het hele (gratis) patroon: https://martinupnorthblog.files.wordpress.com/2019/02/onefortheroad-us.pdf

en 2, word er al beter in. :grin:

11 likes

Nou ik dacht aan een konijn

Fuckkkkkk toch een telfout in het zwarte gemaakt :cry: precies in het poezenlijf… Fuck, kan het ook niet meer uithalen…

Die zijn wel net anders toch.

Heb dit werkje af! Patroon was van cupofneedles op etsy, werkte zeer fijn!

28 likes

Leuk werkje! Is deze met 6 draadjes geborduurd?

1 like

Ik ga vanmiddag even haken, want idd het is niet gelijk duidelijk!

2 likes

Zo mooi!

2 likes

Ja, met 6 draadjes! Dat werd geadviseerd in jet patroon.
De french knots in het midden zijn zelfs met 12 draadjes.

1 like

Superlief!! Ben heel benieuwd, ik vind het patroon zo leuk.

Ondertussen heb ik gemerkt dat ik de naalden krom gekregen heb. Is dit normaal of werk ik te hardhandig / krampachtig?

Vind het zo chill om van die soort " Embroider with me" filmpjes te kijken. vooral toen ik begon keek ik vel naar de filmpjes van haar. gewoon lekker achtergrond vibes.

1 like

Ik denk dat je te krampachtig werkt inderdaad! Heb je last van je handen ook?

Cadeautjes die ik de laatste tijd gebreid heb!

38 likes

Wauw knap dat patroontje in het roze truitje! Beide werkjes zijn echt mooi!

1 like

Wauw, zooo mooi! Ik zou hier zo enorm blij mee zijn.

1 like