Prachtig
Zo knap gemaakt
Haha tmi ik ga je nu appen en als je niet reageert dan weet ik wat je aan t doen bent
Nou fake news hoor ze ging niet echt een baby maken
Nee dat niet!
Heel mooi
Wat voor soort naalden heb je gebruikt? Ik had dit in het begin nl. ook wel met goedkope bamboenaalden maar met hardere (dus metalen naalden of bv KnitPro Symfonie) niet meer. Het hoeft niet (alleen) aan jou te liggen
—
@Bertha wat een prachtige babybreisels! Zou je willen delen welke patronen dit zijn?
Tuurlijk!
De slofjes zijn vintage taxi booties
Vestje zonder de popcorns en andere gauge
Hanna sweater
Ik vind borduren best leuk maar aaaaaaaaaaarghhhhh long-and-short stitch / thread painting vind ik NIKS AAN
Knit pro zing vaste rondbreinaalden.
Dank je wel! Ik ga ze opslaan
Oh, hmm, die zijn dan wel weer vrij sterk dacht ik!
Heeft mijn man toch gelijk dat ik een bruut ben
Ooh wat leuk! Zo’n zin om vandaag niet te werken en dit te gaan doen, perfect weer om onder een dekentje te zitten en iets te maken.
je kunt ook je stof in ring tegen je computer scherm houden of tegen tablet. wellicht dan met een pen waar je mee kunt overnemen er op maken.
Iris heeft wat kitjes kant en klaar, splendith heeft kitjes ook alles in 1.
Heb zelf de regenboog kit en de bijtjes gedaan toen ik begon. vond ze allebei leuk. inclusief video materiaal van Splendith zelf zodat je het nog kunt volgen
https://irisborduurt.nl/product-categorie/zelf-borduren/borduurpakketten/vrij-borduren/
Iris heeft ook leuke kitjes! En volgens mij heeft Pipoos ook nog kitjes en wat andere NL webshops.
Dat is ook mijn specialiteit maar waar een wil is, is een weg! (Naja vaak dan) In het begin is het ook heeeel veel hoor om te verwerken met borduren. (Tenminste, dat vond ik).
Iets verder terug in het topic heb ik een link gemaakt naar een FF borduur bijbel. misschien kun je hier nog wat tips uit halen
Ik heb geen printer, geen tablet, en ook geen vrienden met een printer. Dus ik doe het op een heeeel omslachtige manier, maar het werkt.
Ik zet op de laptop de pdf op de grootte die ik wil (in fullscreen), ik plak een dun A4-tje (ik doe zo’n vel uit een schrijfblok, die zijn heel dun) op het scherm en trek het patroon over met zwarte pen. Dat vel plak ik vervolgens op het raam, daarover plak ik mijn stof, en trek het over met zo’n patroonstift.
Een hele klus maar het lukt zo wel.
Dedication!!!