Ik ga haar maar eens tippen aan mijn moeder 
Er staat bij dat er verschillende niveaus projecten bij zitten, van beginners tot meer ervaren en dat je zo kan leren. Ik zou het doen, leuk! En anders kom je hier toch hulp vragen 
Ik zie ook deze blogpost met een extra video voor uitleg: Pattern Help: Animal Heads - A Boy & Bunting
Die hebben wij. Hij is inderdaad wel lastig. Maar mocht je ergens vast lopen dan kan ik altijd met je mee kijken. Maar de koppen zelf zijn ook moeilijker dan de meeste amigurumi. Heen en weer haken, losse stukken. Terwijl amigurumi gaat gewoon lekker simpel door in rondjes.
Oke dit weekend ga ik een borduurpatroon zelf maken. Nou ja eerst zelf borduren. Als t me lukt 
En ik wil de quotes en de baarmoeder borduren.
jij kan echt alles!!
Nou, ik ben echt verbaasd hoor! Al weken aan het proberen, maar @Bertha heeft me goed/fijn geholpen en nu lukt het wel aardig en vind ik het leuk ipv frustrerend! 
Ohw die is gaaf!! Sws deze shop heeft leuke dingen joh
Oh, wow, deze zijn leuk en ook nog betaalbaar.
Misschien ga ik ze ook bestellen.
Ja die korting is echt fijn. Ik heb er ook een aantal in mijn mandje. Vind het echt zulke toffe ontwerpen.
Is rondstruinen op Viva soms toch nog ergens goed voor 
Ik heb 3 quotes en 3 landschap/bloemetjes dingen gekocht. Nu al zin iiiin!
Heb een hele leuke shop ontdekt met allemaal skylines van steden!
Ik kan dus nooit Etsy linkjes plakken hier op m’n mobiel, als ik dat probeer gebeurt er niks. Echt gek bugje ofzo.
Maar dit is de shop:
Jaa faimy heeft echt mooie dingen ook! Haar keuken patroon en girl with plant staan nog steeds op m’n verlanglijstje (maar ik heb nog genoeg)
De vrouw was echt een b*tch om te maken pfff heb er nog 3 liggen. Nu bezig met de same shit different year en die gaat wel lekker. De maan is ook verschrikkelijk, hou echt niet van long-short maar ga er wel wat van proberen te maken haha
ik moet een MP verbod krijgen… Net voor 25 euro 200+ strengen garen gekocht, geen DMC maar Schurer, Venus blabla. Why am I like this?! Beter is mijn kattenborduurwerk bijna klaar, dan kan ik aan iets nieuws beginnen!
Jaaa deze ken ik, staan veel van op m’n wish-/to-dolijst 
De vrouw is wel echt mooi!
YESSSS Eindelijk iemand die net zoals ik is <3
Ben wel benieuwd naar Venus hoe die garen zijn. Gerrie verkoopt die ook en ze zijn wel een stuk goedkoper dan DMC. Doe je hier reviewen? 
@DavidRose Ik vind je werkjes heeeeel tof!! Kan me voorstellen dat je met die vrouw op den duur er tegen aan bent gaan hikken.
Ik denk alleen maar waarom heb ik die advertentie niet gezien