Zo leuk dat iedereen hier zo enthousiast is haha. Heb maar weinig creatieve, niet dat ik crea ben, vriendinnen. Voelt echt gezellig met gelijkgestemden
Haha laatst overwoog ik om een printer te kopen, maar toen bedacht ik dat het wel een dure en weinig ruimtebesparende aankoop zou zijn (ik woon heel klein) voor iets wat uiteindelijk gewoon met de hand kan
Ja dan is het heel logisch dan dat je het op die manier doet! Er zijn meerdere wegen naar rome
Ik ben op zoek naar dmc garen in heel diep donkerblauw, ik wil een beetje het idee van diepzee bereiken dus eerder met een groene ondertoon dan met een rode ondertoon.
Nu heb ik van die charts opgezocht maar vind het toch lastig vergelijken, heeft iemand van jullie meerdere soorten donkerblauw om te vergelijken?
Ik heb even een foto gemaakt van de donkerblauwe garen die ik heb die wel aan jouw beschrijving voldoen. Licht is niet meer heel goed, zie ik net op de foto. Nummer 823 lijkt trouwens zwart, maar is diep donkerblauw.
Ik heb een borduurpatroon gekocht en heb nog wat kleuren nodig die ik niet heb. Is Gerrie dan het goedkoopste? Of loopt er momenteel ergens anders een goede deal
Zijn ook wel andere verkopers op MP die losse strengen voor weinig geld verkopen! Althans, zie ik vaak. Moet je alleen checken of ze die nummers hebben.
Wat superlief dank je wel!! Ik denk dat 823 toch het best is, misschien gewoon maar zelf een paar klosjes kopen om bij mn werk te houden.
Ik had dus met witte wateroplosbare stift op donkere stof een raster getekend, heel fijn werken, maar het is er dus heel lastig uit te krijgen. Misschien omdat het er al zolang op zit en ook een tikje vettig wordt als je heel vaak eraan zit met je handen? Heb niet heel hard geboend omdat ik het borduurwerk niet pluizig wil maken, Dus ik toch maar de achtergrond vol borduren want anders blijf je het raster zien
Ik heb net voor drie nieuwe patronen alle garen bij Gerrie gekocht, scheelt altijd veel met andere winkels!
edit:
Dit zijn de patronen
Graag gedaan!
Misschien je borduurwerk even een paar uur laten weken in water? Dat heeft mij wel een paar keer geholpen
@Clancy jij bestelt wel eens bij Domburg textiel toch? Wat voor stoffen bestel je daar om te borduren? Swafing katoen, biologisch katoen, een andere stof?
Ik wil ook wat stoffen bestellen maar ben een beetje overwhelmed haha
Heeft iemand een tip voor patronen met veel details? Heb net een bakery af en zoiets zoek ik nog. Kan echt niets vinden op Etsy Zal straks foto’s maken van mijn huidige projectjes
de wat en de wat?
Voor kleur pak ik gewoon de uni katoen. bijv katoen uni | 06006.030 | citroengeel | ● Katoen- uni | van Domburg Textiel
@DavidRose oee wat heb je net klaar!? PICS!!
Heeft best wel wat gebouwtjes. Anders faimystitches?
Ik vind de patronen van Sarah K Benning altijd wel lekker complex met veel tierelantijntjes en details, maar die worden helaas niet allemaal altijd verkocht. Ze heeft er nu twee op haar site staan, eens in de zoveel tijd heeft ze een grote sale waar al haar patronen weer online komen maar dat is nog even wachten denk ik.
aankomende vrijdag gaan de patronen van sarah weer online en ook in de sale (20% korting) als ik haar mail goed las.
Haha ja dat waren allemaal opties die ik op hun website tegenkwam, zoveel mogelijkheden Maar gewoon uni katoen dus?
Oh wat goed! Ik wou dat nieuwe patroon van haar bestellen (die met die boeken en iemand in een dekentje gewikkeld) maar dan wacht ik nog een dagje
Ja ik pak gewoon de uni katoen. en de katoen met ruit, stip , ster etc heb ik pas 1 misser gehad dat was een kleine stippel katoen.
Deze bijv is wel wat dun maar kan je prima op werken.
en indd dan zou ik nog een dagje wachten! "In the spirit of the new season, I’ve decided to do something I’ve never done before and offer 20% off site wide (through Friday, April 9th) with discount code SPRINGCLEANING at checkout. " stond in de nieuwsbrief. Vind de sarah patronen leuk maar soms errrrug duur als je dan ook nog al het draad er naast nog moet kopen.
Denk dat het rond 14:00/15:00 onze tijd in de sale gaat. ALs je via haar eigen site haalt (Credit card denk ik alleen mogelijk) dan betaal je ook iets minder dan de etsy
Gerrie is onze god. Verschrikkelijke slechte jaren 90 website, maar de garen zijn daar 1,35 per stuk
@Clancy ik kreeg al verzendbevestiging van lovecrafts, zou via hermes gaan? En nu heb ik in de postNL app 2 dingetjes met Hermes als afzender staan. Via welke postdienst kreeg jij je bestelling? Pakketten zijn aangemeld maar nog niet ontvangen bij mij!