heheheh. oke flauw.
Bij mij is het middels DPD gekomen! aanmelding kan ook zijn dat het bij hun nog binnen moet komen en dan door douane etc. word vanzelf bijgewerkt! Ik zou totaal iets van 2 weken aan houden met normaal binnen krijgen.
heheheh. oke flauw.
Bij mij is het middels DPD gekomen! aanmelding kan ook zijn dat het bij hun nog binnen moet komen en dan door douane etc. word vanzelf bijgewerkt! Ik zou totaal iets van 2 weken aan houden met normaal binnen krijgen.
Ja, Gerrie redt echt mn leven qua prijzen!
Als je echt heeel veel hebt, kijk dan echt op lovecrafts. rond de 0,90 cent per streng. Heb daar echt voor boven de 50 euro besteld laatst. Dan heb je ook gratis verzending. anders is het 7,25.
Ik ga voortaan met kleurtjes ff opsparen en dan werken aan wat ik nog heb liggen en dan weer een bluk order doen bij lovecrafts.
Ohh thanks voor de tip! Het enige nadeel is dat meestal als ik het bestel de patronen die ik had liggen al gedaan zijn, dus dan wil ik zo snel mogelijk aan de slag haha, en gerrie lijkt me dan wat sneller.
Opzich viel de prijs nu wel mee, want een aantal kleuren had ik al, en ik hoop dat ik op den duur genoeg kleuren heb om niet meer telkens te hoeven bij kopen.
Dank voor de tip! Ga ik proberen als het af is
Ik twijfel om het boek animal heads te kopen, om dierenkoppen te haken.
Boek animal heads
Maar ik lees overal dat het best een moeilijk boek is. Ik haak ongeveer een half jaar, en vind de amigurumi’s die ik tot hiertoe heb gemaakt best geslaagd. Maar die kwamen allemaal uit het boek zoomigurumi dat ik heel geschikt vind voor beginners, met duidelijke uitleg en foto’s. Heeft iemand ervaring met dit boek? Of weet er iemand een ander boek/website met goede patronen voor een dierenkop?
Ik ga haar maar eens tippen aan mijn moeder
Er staat bij dat er verschillende niveaus projecten bij zitten, van beginners tot meer ervaren en dat je zo kan leren. Ik zou het doen, leuk! En anders kom je hier toch hulp vragen
Ik zie ook deze blogpost met een extra video voor uitleg: Pattern Help: Animal Heads - A Boy & Bunting
Die hebben wij. Hij is inderdaad wel lastig. Maar mocht je ergens vast lopen dan kan ik altijd met je mee kijken. Maar de koppen zelf zijn ook moeilijker dan de meeste amigurumi. Heen en weer haken, losse stukken. Terwijl amigurumi gaat gewoon lekker simpel door in rondjes.
Oke dit weekend ga ik een borduurpatroon zelf maken. Nou ja eerst zelf borduren. Als t me lukt
En ik wil de quotes en de baarmoeder borduren.
jij kan echt alles!!
Nou, ik ben echt verbaasd hoor! Al weken aan het proberen, maar @Bertha heeft me goed/fijn geholpen en nu lukt het wel aardig en vind ik het leuk ipv frustrerend!
Ohw die is gaaf!! Sws deze shop heeft leuke dingen joh
Oh, wow, deze zijn leuk en ook nog betaalbaar.
Misschien ga ik ze ook bestellen.
Ja die korting is echt fijn. Ik heb er ook een aantal in mijn mandje. Vind het echt zulke toffe ontwerpen.
Is rondstruinen op Viva soms toch nog ergens goed voor
Ik heb 3 quotes en 3 landschap/bloemetjes dingen gekocht. Nu al zin iiiin!
Heb een hele leuke shop ontdekt met allemaal skylines van steden!
Ik kan dus nooit Etsy linkjes plakken hier op m’n mobiel, als ik dat probeer gebeurt er niks. Echt gek bugje ofzo.
Maar dit is de shop:
Jaa faimy heeft echt mooie dingen ook! Haar keuken patroon en girl with plant staan nog steeds op m’n verlanglijstje (maar ik heb nog genoeg)