Omatopic (Deel 1)

De vrouw was echt een b*tch om te maken pfff heb er nog 3 liggen. Nu bezig met de same shit different year en die gaat wel lekker. De maan is ook verschrikkelijk, hou echt niet van long-short maar ga er wel wat van proberen te maken haha

19 likes

ik moet een MP verbod krijgen… Net voor 25 euro 200+ strengen garen gekocht, geen DMC maar Schurer, Venus blabla. Why am I like this?! Beter is mijn kattenborduurwerk bijna klaar, dan kan ik aan iets nieuws beginnen!

7 likes

Jaaa deze ken ik, staan veel van op m’n wish-/to-dolijst :heart_eyes:

1 like

De vrouw is wel echt mooi!

1 like

YESSSS Eindelijk iemand die net zoals ik is <3

Ben wel benieuwd naar Venus hoe die garen zijn. Gerrie verkoopt die ook en ze zijn wel een stuk goedkoper dan DMC. Doe je hier reviewen? :star_struck:

@DavidRose Ik vind je werkjes heeeeel tof!! Kan me voorstellen dat je met die vrouw op den duur er tegen aan bent gaan hikken.

3 likes

Ik denk alleen maar waarom heb ik die advertentie niet gezien :joy::joy::joy:

3 likes

hahahaha SAME!

2 likes

Ik heb al Venus garen, maar dat zit in dozen met allemaal verschillende merken zoals anchor, js schurer etc. Het voelde bij afwikkelen wel gewoon fijn aan! Ook gewoon volledig katoen denk ik.

1 like

Mooi zeg!

Heb je een linkje van het patroon van die vrouw? Of heb je die zelf ontworpen?

1 like

Ik ben echt te lui om te borduren. Eerst ring pakken dan stof knippen. Patroon overtrekken en dan kan je eindelijk aan de slag :joy:
Vandaag bezig met konijntje haken.

1 like

Haha herkenbaar dus heb laatst toch maar dat vliespapier besteld. Je patroon opplakken is toch een stuk sneller dan alles overtrekken!

Ja ik heb dat ook! Werkt wel sneller dan patroon overtrekken maar het borduurt wel minder fijn vind ik, moet er zo hard doorheen duwen met m’n naald.

Welk merk naalden heb je? Dat kan misschien ook nog wel verschil maken. Ik heb nu naalden van Tullipe en die zijn zooo fijn vergeleken met goedkopere naalden, ze glijden echt door de stof :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb tulip naalden. Heb dubbele stof en dan nog dat plakspul erop.

Ik heb deze van irisborduurt: https://irisborduurt.nl/product/tulip-borduurnaalden/

Heb jij andere?

Ik heb ook die! Jammer dat dat alsnog niet fijn werkt. Misschien een ander formaat proberen?

1 like

Moet je van die naalden dan dunne hebben? Is lijkt mij mooier denk ik omdat je anders grote gaatjes kan krijgen?

Ik ben ondertussen iedere dag een klein beetje verder aan het gaan met deze. Kleed is met 2 draadjes zo ver.

Over naalden; ik heb dmc naalden

19 likes

Ik zie bij jouw werkjes hele tijd zulke patronen op een soort stof. Wat is het precies en waar koop je het? Print je het patroon dan uit op speciaal papier ofzo? En lost het op onder water?

Ja misschien helpt een dunnere naald! Omdat je dan evenveel kracht zet, maar die kracht wordt verdeeld over een kleiner oppervlakte, kan dat net makkelijker gaan.

1 like

Komt van de DMC website! Zijn vijf verschillende ofzo :upside_down_face: Heb ze toen in een email voorbij zien komen en gedownload.

1 like