Omatopic (Deel 1)

patroon staat nog op de site. wellicht proberen met die code die ik plaatste paar dagen terug?
(Of ik heb het verkeerd begrepen)

edit; ik heb hem geprobeerd maar hij doet het nie tmeer :frowning:

1 like

Ja hij staat er nog wel op maar de 20% code deed het alleen gisteren :sob: had een drukke dag en ben het helemaal vergeten, mimimi

Ik ben toch in twijfel om een patroon in andere kleurtjes te gaan maken, want heb nu eigenlijk het geld (en de ruimte) even niet om zijde te bestellen. En ik wil ook gewoon nu beginnen, haha.

Je zou toch denken dat ik inmiddels redelijk wat heb met 4 dozen vol. :sweat_smile: Heb er 2 geërfd trouwens.

4 likes

Zit vast wel wat moois tussen!! Gewoon een goede kleurcombi kiezen

Ik zoek vaak ook gewoon uit van de kleurtjes die ik heb.

Dit is de 25 euro aan garen :grimacing:. Mag weer wikkelen hahaha.

Verder ook nog een doos van de breibrink en iris borduurt. Met o.a. een led lamp voor bij slecht licht zoals nu.

12 likes

Doe ik nooit eigenlijk. Vind ik niet handig en het lukt niet, krijg ik errors van (nu ook).

Ik mis van alle patronen die ik gekocht heb 76 (!) kleuren :neutral_face:

Ok ja dat zijn er wel veel. Heb zelf ook niet superveel dezelfde nummers (wel van paar bruintinten dus als je bruin zoekt PB me maar, kan ik je mss wel aan helpen haha). Mss anders toch eens informeren bij die ene MP persoon voor een paar kleurtjes alvast?

1 like

Ik ga het patroon kiezen waar ik de meeste van heb :slight_smile:

1 like

Ik ben een beetje trots! Ben voor het eerst sokken aan het breien(ik heb vroeger toen ik 10 was eens gebreid) de eerste keer ging met filmpje helemaal mis snapte er niks van, eruit gehaald en nu weer opnieuw begonnen, snapte het maar had ergens een steek niet opgezet dus opnieuw en nu ga ik als een speer :clap: kan zelfs onthouden wat ik moet doen haha.
Ik hoop dat het er ook uit komt te zien als een sok, dat is natuurlijk ook wel handig. Als ik wat verder ben zal ik een foto showen nu zie je nog weinig.

10 likes

Dit vandaag afgemaakt, was mijn eerste punch needle werkje. Ben niet helemaal tevreden maar hij is leuk.
Nu wil ik aan een kussen beginnen

30 likes

Leuk! Ik moet ook nog steeds beginnen aan punchen… heb alles ervoor al liggen. Wat voor garen gebruik jij?

1 like

wooooooow dit is super tof!!!

1 like

Oh wauw!

Dit is vast heel dom maar ik snap echt niet hoe zo’n punch needle werkt. Hoe kan het dat je er lijntjes/bolletjes mee kan maken, zegmaar hoe kan het dat het aan de achterkant blijft haken? Ik zou denken dat je draad gewoon weer meekomt als je de naald er weer uit trekt toch.

Haha ja hoe het werkt snap ook niet helemaal maar door die lusjes blijft het dus zitten.

En je moet dus zorgen dat er geen spanning op de naald zit anders trek je het dus wel los

1 like

Oke toch al een stukje! Nu wil ik alleen maar verder :laughing:

9 likes

Nu heb je een minisjaaltje!

3 likes

Nou dit was een compleet pakketje. Dacht dat is makkelijk om mee te beginnen. Dit is met scheepjes wol en geen dikke draad er staat op 2,5-3,5mm breinaalden (denk ik). Het kussen wat ik wil gaan maken heb ik uit een tijdschrift en dat is met dikkere draad daar heb je ook een dikke naald voor nodig. Toen kon ik nog een andere pen kopen want die ik had was voor dunnere draad

Ik heb zelf een boek maar als je pakezel van dendennis opzoekt, dat is hem

1 like

Ik ben op zoek naar een borduurpakket met telpatroon (dus niet voorbedrukt) met het thema geboorte (om te geven als kraamcadeau). Hebben jullie misschien ideeën voor goede webshops of aanraders qua pakketten? Heb op irisborduurt gekeken, daar zie ik 1 leuke, maar wil ook wat meer keuze hebben haha