lucky me weer hahahaha.
Nah mag niet zeuren. echt lekker cheap <3
Ben helemaal in mijn nopjes doordat alle nummers ook nieuw zijn! Had gevraagd of wanneer ze dan dubbel zouden zijn, ze van 1 gelijk label konden zijn. Dus super chill dat ik nu alles nieuw heb.
Dank! Ik dacht al dat het aan mij lag, zó onlogisch af en toe. Ik ga gewoon een beetje freestylen haha
Love Michael en the Office hahhaha
Misschien de kleuren die DMC uit hun collectie gegooid heeft of een nieuw nummer?
Ik wil volgende maand (of zodra ik weet hoeveel salaris ik deze maand krijg) bij die marktplaatslink een deel bestellen. Ben heel benieuwd
Ik voel me helemaal een influencer
Als jullie dmc bestellen (bij bijvoorbeeld die verkoper op mp), kopen jullie dan per keer een aantal of echt per project?
Ligt er aan. vaak als ik een patroon koop dan koop ik er een paar tegelijk en dan kijk ik wat ik heb. wat ik niet heb. En dan zoek ik de plek op waar ik zo goedkoop mogelijk uit ben. Nu had ik draad nodig voor 1 patroon en de kleuren heb ik gelijk dubbel gehaald.
Ik deed voor 1 project, maar dat waren direct 25 verschillende kleuren Als ik meer zou borduren en dus ook meer patronen had liggen zou ik direct voor alles in 1x halen.
god ja ik heb nu met 1 sarah patroon waar ik mee bezig ben ook 23 kleuren. Als je dan maar 1 klein strengetje hoeft te hebben maakt mij dat best boos als je dan een hele streng koopt
Waaaauw! Waar heb je het patroon van het vest vandaan?
Dat maak ik na van iemand die zelf een ander patroon heeft aangepast (volg je t nog? Haha)
Het is cardigan no 7 van My favorite things knitwear, met een lace paneel erin wat ik uit een boek heb. De Japanese knitting stitch bible heet die. Volgens mij maakt ze (plystreknitwear op insta) nu zelf een nieuw vest patroon hierop gebaseerd, want die andere verkoopt ze logischerwijs niet
Creatief!! Als ik m’n trui ooit eens af heb, ga ik ook een poging wagen.
Wauw zo mooi! En leuk tussen dat borduurgeneuzel door (dat vind ik ook wel leuk hoor maar breien/haken wordt een beetje ondergesneeuwd).
Heb bij die marktplaats man besteld, wat een schatje! Hij zei sorry dat het zo lang duurde want ik was met de voorbereiding van het avondeten bezig
Heel mooi geworden!
Wauw
woow prachtig!
Ik wil misschien toch eens gaan proberen om kruissteek te doen. na alle leuke posts hierover.
Nu heb ik een patroon gezien waarbij ze het volgende aangeven:
On 14-count Aida the design measures 4.8w X 6.6h inches / 67w X 92h stitches.
Sizes will change with count size.
Nu heb ik geen stof voor kruissteek, maar zit ik met deze dan goed?
Ja dan zit je goed! Als je minder pixelig wil, kan je hetzelfde patroon ook op 16ct of 18ct doen, dat zijn meer kruisjes per inch. Dan wordt je werkje wel iets kleiner omdat de kruisjes dus ook kleiner zijn.