wow dat was een goeie tip. i get it!
Thanks!
Ja echt lief hè, en ook supersnel met alles! Ik heb gister besteld en toen zei z’n vrouw: ja m’n man die loopt nu snel naar de brievenbus, dan heb je het hopelijk morgen nog! Zag het helemaal voor me.
(Vandaag idd de bestelling ontvangen, heel blij mee <3)
Ziet er goed uit, mooie wol ook!
Als je kruissteekjes wilt maken kun via deze site van iedere afbeelding een borduurpatroon maken.
Als het een pdf is kan je een programma als gimp downloaden en dan een tweede laag maken. En dan de lijnen die je nodig hebt overtrekken en die uiteindelijk uitprinten.
Die van Iris hebben mij ook heel erg geholpen dus dan komt het helemaal goed!
Jaa ik snap het nu! Waardoor ik alleen maar enthousiaster ben om te beginnen. Het is alleen wachten op de stof en de naalden
Hopelijk kan je snel beginnen! Welk patroon ga je maken?
Mijn favoriete Tangerine
Zo leuk! die hele shop trouwens!
M’n portemonnee is je niet dankbaar ik ga er ook bestellen
echt maar geweldige dingen!!! Door tangy wil ik het sowieso al proberen.
Op de een of andere manier is dit patroon ook goedkoper dan vrij borduren? Snap de verhouding dan niet helemaal.
Heb zoveel ideeën maar mn lijf doet t niet. Miet voor een forumlid nog een konijntje haken en hij hoeft alleen nog maar in elkaar gezet en een tuinbroekje haken.
Is die domburg textiel snel met verzenden?
als ze alles op voorraad hebben dan is het of dezelfde dag, dag erna of soms 2 dagen.
als ze iets niet op voorraad hebben is het soms even stil en dan mailen ze je.
Soms moet je je lijf even laten opladen voordat je weer wat kan doen! Zal vast begrip voor zijn?
Een borduuranimatie! Moest aan jullie denken:
Jeetje wat een werk. Wel heel tof.
Ik kwam hier ook om deze te delen, zo leuk gedaan (en zo ambitieus haha, wat een werk )
Hulp gezocht! Ik wil voor m’n moeder een setje manden/mandjes haken (moederdag!). Nu heb ik al wel eens eerder een mand gehaakt maar ze worden zo snel slap! Heeft iemand nog dé tip voor stevigheid?
Stijfselpoeder of-zo denk ik? Denk ik, omdat ik geen eigen ervaring heb, maar zoiets lijkt me het meest logisch!
Wel een tof idee, veel plezier met maken!