Yesss heb de plastic kaartjes binnen, het grote wikkelen kan beginnen! Gebruiken jullie een stift om de kleur nummers erop te zetten of iets anders?
Ik heb een velletje stickers met de kleurnummers van DMC gebruikt. Heel handig.
Oh hier heb ik nog niet aan gedacht, goeie! Ik ga op onderzoek
Ik knip de nummertjes van het stukje plastic af en dan met plakband op bobbin
Ik brei een draadje glittergaren mee in mijn trui en dat is geen aanrader, mocht iemand het overwegen. Het haakt zo snel en dan heb je een …haakje erin zitten die je niet meer mooi weggewerkt krijgt Maar op de meeste plekken is het wel heel pretty
ik gebruik t-shirt yarn vaak voor manden, en dan inderdaad een kleinere haaknaald (t shirt yarn is 10 mm en gebruik dan 6 mm oid)
Ik heb een poging gedaan om al mijn restjes op te werken, probleem is dat ik genoeg wol heb voor nog 2 dekens
Maar ik ben er heel blij mee
(Ze is niet helemaal recht, maar dat komt door alle verschillende soorten draad

Ik kende dat helemaal niet! Nu even gegoogled en ik ga het dit weekend zelf maken want kwam uit op een filmpje hoe je dit zelf kon maken met een T-shirt! Thanks voor de tip, helemaal zin in dit crea projectje
Eerste poging tot punchen! Duurde even tot ik doorhad hoe dicht ik het op elkaar moest doen, vandaar de verfrommelde R haha. Vind het wel echt leuk en het gaat lekker snel!
Ook nog een vestje gehaakt als kraamcadeautje
Misschien heb je het al eens genoemd, maar waar is het patroon van het vestje van? Ik vind hem zó cute.
Tangy begint al aardig vorm te krijgen
Moet wel zeggen, je bent hier echt een stuk langer mee bezig dan met vrij.
Ja dit viel mij ook tegen toen ik iets probeerde laatst. Duurt zooo lang.
Zo maar echt! Dan denk je aan de hand van je papiertje: yeaaaah heb vet veel gedaan! En dan kijk je op je borduurwerk
Kruissteekjes kosten veel tijd, maar dat vind ik persoonlijk juist heel fijn ofzo.
Ja nee ik wil na een dag werk wel resultaat zien eigenlijk. En gewoon al klaar zijn. Of onderdelen klaar hebben.
Tuinbroek af maar heb echt geen zin in in elkaar zetten. Ik vind dat zo stom en al die draadjes wegwerken. En ben begonnen met moslimpopje nummer 3. Al is nummer 2 nog niet af, er ligt nog een hoofd onder de bank
en nr 2 moet hoofddoekje nog maar dat is lastig als ze niet in elkaar zit. Dus 3e hoofd is af en doe nu de armen en jurk want weet ook niet waar ik de bruin voor dr schoenen gelaten heb.
Ik ben trouwens echt zo’n fan van softfun. Vind het echt mooier dan katoen denk ik.
O, nee, dat hoeft voor mij niet, haha. Ben best ongeduldig, maar met borduren totaal niet.
Dolly is af!!! En m’n bestelling van Lovecrafts kwam. 12 dagen duurde het maar je kunt ‘m dus niet tracken. Hij verscheen vorige week al in m’n postNL app maar geen idee hoe dat was gegaan als het via een andere bezorgdienst was gelopen? Want ik kreeg dus verder nooit een mail en je kunt via de webshop zelf maar volgen tot de grens in de UK dus ik weet niet of ik nog heel snel iets zou bestellen. Maar dat is echt puur en alleen daarom!
Kan iemand mij vertellen of ik hier er 1 heb laten vallen

suuuuuuuuuuuuper chill. Die voet heb ik ook!
Gek, ik kon hem wel tot aan in NL volgen. maar zoals ik al zei ik had een DPD link!
En Dolly is zo mooi geworden!!
Op de site staat ook dat je international orders niet kunt tracken dus dan had je geluk denk ik!
En thanks, zo blij met Dolly nu de kat van mam nog maar even pauze haha