Omatopic (Deel 1)

Wauw wat mooi! Ik wou dat ik zo mooi kon breien, haha.

Ik heb sokkenwol gekocht met zo’n leuk overloopje. Nog nooit geprobeerd, dus ben heel benieuwd hoe dit uit gaan pakken. :grimacing:

1 like

Wow echt prachtig!!!

Dank! Leuk, dit is ook sokkenwol! Wat ga je maken?

@Clancy Dank!! :relaxed:

Ooh wat een leuk idee om dat voor een trui te gebruiken! Ik wil sokken maken, haha. Heb deze gekocht:

IMG_20210421_174338

6 likes

Heel mooi!

1 like

Ben je al begonnen met die van jou?

Ik luister altijd audiobooks, vind ik ideaal :slight_smile:

1 like

Vind hm echt super mooi! Hoeveel strengen heb je gebruikt?

Ik had drie strengen en 1 streng was lichter van kleur. Heb t niet gewogen maar denk ongeveer 220-240 gram ofzo. Ik kijk bij deze trui niet naar gauge gewoon hoe ik de steken mooi vind, dus is niet volgens patroon de hoeveelheid.

1 like

Thanks! Ik was aan het kijken naar een adventkalender en las dat het trui hoeveelheid was. Vond hm wel (verrassing haha) mega duur, dus dacht nu om zelf wat mooie strengen uit te kiezen. Zo’n faded is wel echt prachtig dan! Ik ga eens rondkijken voor mooie wol

Zo leuke word dat! :star_struck:
Ik luister meestal muziek (afspeellijst op Spotify).

@Bertha wat een mooie kleur ook! Heel mooi gemaakt.

1 like

Heel mooi zeg! Dit lijkt mij ook een tof project om te kunnen maken!

Welke wil heb je hiervoor gebruikt?

Basic sok van wol met verve!

Bedankt allemaal!

2 likes

Heb je nog een aanrader? Ik was bezig met Grace maar vind het echt cringe. :joy:

2 likes

Ik kijk gewoon series of films. Heb namelijk geen geduld om iets te zitten kijken dus dat doe ik toch al bijna nooit

1 like

Nee ben nog bezig met sokken voor mijn dochter en dan wil zij eerst een trui. En dan de tweede dochter nog. Effe kijken wanneer ik wat doe.

3 likes

Ik luister vooral veel romance/feelgood, dus dat moet je ding maar net zijn, haha. :stuck_out_tongue: En ik luister via Storytel.

1 like

Kunnen wel een oma luisterboeken groep maken op goodreads? :stuck_out_tongue_winking_eye: ik vond de zeven zussen reeks heel leuk. En recent de cockleberry bay reeks geluisterd, was niet super maar wel vermakelijk.

5 likes

Nou als een echte oma had ik voor kwart over 8 al 2 supermarkten gehad. En nu ben ik in elkaar aan het zetten.

5 likes

Het lijkt wel een gebreide condoom zo, met extra stimulans die noppen :joy:

2 likes