Advanced is het zeker ja, echt wel wat lastiger dan de patronen die ik tot nu toe hebt gemaakt. Maar kleding met 3 is wel leuk, dan heb je iets meer structuur zo te zien. Ik ga weer verder proberen, was al begonnen na het overtrekken maar heb nu de solufix binnen en dat is zo veel makkelijker met dit patroon dus ben weer opnieuw begonnen. Echt tip van het jaar dat spul.
Ja ik heb de kleding bijv 3 gedaan, kleed met 2, gieter met 2 maar handvat met 3. En de buiten omlijning met perle cotton maar die plant met veel zwarte stukjes er tussen heb ik met 1 draad zwart gedaan anders word het teveel van het goede. De tegels ook met 2 draadjes gedaan. Bespaart zo ook een hoop draad
Wat snel! Heel mooi
Dankje! Dit soort patronen liggen me het meest dus ik ga er snel doorheen.
Trui af! Mijn vijfde ( ) so faded sweater.
Wauw wat mooi! Ik wou dat ik zo mooi kon breien, haha.
Ik heb sokkenwol gekocht met zo’n leuk overloopje. Nog nooit geprobeerd, dus ben heel benieuwd hoe dit uit gaan pakken.
Wow echt prachtig!!!
Ooh wat een leuk idee om dat voor een trui te gebruiken! Ik wil sokken maken, haha. Heb deze gekocht:
Heel mooi!
Ben je al begonnen met die van jou?
Ik luister altijd audiobooks, vind ik ideaal
Vind hm echt super mooi! Hoeveel strengen heb je gebruikt?
Ik had drie strengen en 1 streng was lichter van kleur. Heb t niet gewogen maar denk ongeveer 220-240 gram ofzo. Ik kijk bij deze trui niet naar gauge gewoon hoe ik de steken mooi vind, dus is niet volgens patroon de hoeveelheid.
Thanks! Ik was aan het kijken naar een adventkalender en las dat het trui hoeveelheid was. Vond hm wel (verrassing haha) mega duur, dus dacht nu om zelf wat mooie strengen uit te kiezen. Zo’n faded is wel echt prachtig dan! Ik ga eens rondkijken voor mooie wol
Zo leuke word dat!
Ik luister meestal muziek (afspeellijst op Spotify).
@Bertha wat een mooie kleur ook! Heel mooi gemaakt.
Heel mooi zeg! Dit lijkt mij ook een tof project om te kunnen maken!
Welke wil heb je hiervoor gebruikt?
Basic sok van wol met verve!
Bedankt allemaal!
Heb je nog een aanrader? Ik was bezig met Grace maar vind het echt cringe.