Ik kijk gewoon series of films. Heb namelijk geen geduld om iets te zitten kijken dus dat doe ik toch al bijna nooit
Nee ben nog bezig met sokken voor mijn dochter en dan wil zij eerst een trui. En dan de tweede dochter nog. Effe kijken wanneer ik wat doe.
Ik luister vooral veel romance/feelgood, dus dat moet je ding maar net zijn, haha. En ik luister via Storytel.
Kunnen wel een oma luisterboeken groep maken op goodreads? ik vond de zeven zussen reeks heel leuk. En recent de cockleberry bay reeks geluisterd, was niet super maar wel vermakelijk.
Nou als een echte oma had ik voor kwart over 8 al 2 supermarkten gehad. En nu ben ik in elkaar aan het zetten.
Het lijkt wel een gebreide condoom zo, met extra stimulans die noppen
Leuk! Ik weet niet of je de tentakels op gaat vullen, maar zo ja dan is het het handigst om dat tussendoor af en toe even te doen. Omdat ze zo dun worden is het erg lastig dit te doen als ze al klaar zijn.
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Borduren gaat laatste tijd weer fijn, in begin had ik zoveel weerstand met de kleur wisselen zo vaak (als in, dan stopte ik maar als ik moest wisselen) maar zit nu iets meer systeem in en kan ik weer wat uren achter elkaar door.
En bezig met een haakproject afronden, wil er echt vanaf want het is acryl-garen en vind dat zo onprettig voelen in mijn handen steeds maar vind het ook zonde weg te doen (ben nu denk op 65% van het totaal) want het patroon op zich is niet lastig.
En begin bijna aan de hiel van de sok, breien vind ik echt zo leuk!
(die loopt nu trager want wil van dat haakproject af zodat ik nooit meer met acryl hoef te werken; zo stom dat ik die kocht, verdraag dat materiaal slecht en dat wist ik voor ik het kocht al maar ja en dat ik meer overzicht heb in mijn werk-projecten)
Waar zijn jullie mee bezig? Hebben jullie ook meer projecten tegelijk?
Ik heb bijna altijd wel meerdere projecten lopen. Heb nu net een konijn af, 2 popjes moeten nog een hoofddoek en heb nog een poging tot eigen project liggen
Ik doe nu alleen de poezel van van mam borduren. Trek het niet verschillende dingen tegelijk te fröbelen
Mijn 3 projecten , ik doe normaal maar echt 1 borduurwerk alleen dat konijn is dus een kraam kado. Verder heb ik nog een kerst kaart te borduren voor komend kerst maar begin ik na die konijn mee. En hopelijk vind ik weer kracht om met die bloemen verder te gaan
Ik ben aan een golfjesdeken bezig met haken en dus wat aan het borduren.
De vorderingen totnutoe:
Wel erg gekreukt zo
Wat een leuke projectjes weer!
Dit is het projectje waar ik momenteel mee bezig ben!
Woooow dikke score!!! Wil je je buit laten zien?
@Andreya super mooi weer, je gaat echt als een speer
@Camper wow wat een beauty! Denk dat je hier wel even zoet mee bent indd! Geniet van je vrije tijd
Ahh dankjewel, ik zit er zo goed in de laatste tijd!
Zo mooi😍
Mijn eerste punch needle kussen is klaar. Er zitten wat schoonheidsfoutjes in maar mag niet mopperen. Dat gebeurde wel tijdens het maken hahah
Werken jullie met 1 naald als je borduurt? Ik heb misschien wel een geniale tip voor jullie (misschien werken jullie allaaaaaang zo, maar ik ben aan mijn borduren tweede leven begonnen en al mijn foefjes komen weer terug). Ik borduur dus echt met 20 naalden, als ik een beetje floss van een bepaalde kleur over heb dan prik ik het in een papiertje en ik schrijf het kleurnummer erbij. Als ik in het patroon zie dat ik een x-aantal kruisjes met kleur 8 moet borduren, dan kijk ik op mijn papiertje of ik ergens 8 heb bewaard. Dan hoef je dus niet iedere keer je floss opnieuw in de naald te proppen en zorg je ervoor dat je zeker genoeg floss hebt. Life changing!!!
Ohja en ik prik overige naalden in het gekleurde deel van een schuurspons😂
Wat een leuk effect geeft dat! Geweldige stoel ook.
Nee in principe niet, maar ik had wat moeite met de stof waar ik het op had gemaakt. Had het iets te klein geknipt en daardoor ging het heel erg rafelen en kreeg ik het halverwege niet meer strak gespannen en daardoor werd het punchen moeilijker en liet het af en toe los. En daardoor zie je dus wat foutjes en kreeg niet alles mooi. Maar het is eigenlijk helemaal niet moeilijk, wat beginner probleempjes zullen we zeggen.