Omatopic (Deel 1)

Zooooooooooooooo mooi!

@paraplu ook, wat een mooie kleur!!

Zo mooi!

Heel mooi! Leuke kleur!

Jaaaa mooi! Wel een lang eind breien hè? Ik zit nu op 33 cm en ben het een beeeeetje beu haha.

Ja opzich, vind het ook wel weer snel gaan! Ik moet een beetje opletten met het afwisselen van mijn garen zodat de strepen zich een beetje goed verdelen en dat is aan de ene kant irritant maar denk dat dat ook maakt dat je meer te doen hebt ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye: heb je de mouwen al af?

1 like

Nee het is nu nog een mouwloze top haha :see_no_evil:

Ik heb nog een deel van de boord en 1 mouw te gaan. Wie weet zijn we allemaal tegelijkertijd klaar!

2 likes

Een deel van de boord? Wat dan?

De onderkant! Daar moet ik 7 cm ribstitch breie. Boord is alleen de bovenkant bedenk ik me nu? Nouja, ik moet iig nog een paar cm in rib stitch en dan nog 1 mouw

Ik wil iets zien met de gele wol van de breidagen, linksboven op de foto op je insta. :stuck_out_tongue_winking_eye: vestje dus? Tijd voor de grace???

En @Bennielava ik dacht heel erg aan de halsboord inderdaad haha ik keek al in t patroon van huh moet daar nog iets haha was helemaal (alweer :joy:) in de war.

Is nou ergens in rotterdam het enige breicafe dat we kunnen bedenken? Zoo mooi zijn als t ene tikje centraler zou kunnen. Ik kijk een Rhinebeck vlog en nu wil in ook breien met anderen. Ben ook al een maand niet naar breiclub geweest. :pensive:

3 likes

En als we nou een gewoon café in Utrecht of Amersfoort doen zodat iedereen max 2 uur reistijd heeft en onze eigen breiwerkjes meenemen?

1 like

Balloon cardigan van Petiteknit? Of de owl sweater van… Ik weet niet wie, maar die trui staat wel bij de populaire patronen op Ravelry.

1 like

Leuk afspreken om samen te breien/haken/watjewil?

• Ja leuk
  • Nee niets voor mij

0 stemmers

Ik dacht dat je ook kon zien wie reageert op de poll maar heb denk ik iets niet goed gedaan :confused:

1 like

Jaaaaaaa :heart_eyes:

Jaaaaaaaaaa doe de Anna!

1 like

Goed idee van de app groep!! Pb me je nummer maar als je er in wil!

Oh huuuuuh ben jij dat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik word helemaal blij van het steeds concreter worden van de real life meet up :heart:

Lijkt me superleuk en gezellig! Maar ik vind Amersfoort eigenlijk wel een beetje te ver/duur.

1 like

Done!