Mooi zeg die tweede trui!
Oh echt te schattig! Welk patroon heb je gebruikt?
Thanks! Mijn baby haat mutsjes, maar deze ga ik toch gewoon maken.
Kan het zijn dat je, wanneer je de muts binnenstebuiten bekijkt, de steek wel klopt? Dat je misschien bent gaan keren?
Misschien waar je draad was afgebroken? Heel dubieus haha!
Zou je interesse hebben in een hoofdband KAL? Start datum zou over een paar dagen zijn en einddatum 24 december. Je kunt de hoofdband haken of breien, en zelf een patroon uitzoeken.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je bereid zijn 0,50 cent oid te betalen zodat we een prijs kunnen uitreiken aan degene met de mooiste hoofdband?
-
- Ja prima
-
- Nee dan liever geen prijs
0 stemmers
Ik kan sowieso een door mij geschreven patroon doneren als prijs! De winnaar kan dan uit al mijn zelf uitgebrachte patronen iets kiezen (al heb ik wel alleen breipatronen, dus misschien moeten we dan nog iets voor de haaksters onder ons vinden!)
Hier kan je ze zien (Hopelijk is dit niet te spammerig, dan haal ik het weer weg!)
Ik vind een KAL heel leuk maar krijg wel stress bij het idee van een wedstrijd, dus voor mij hoeft een prijs niet
Het wordt ook niet echt een wedstrijd denk ik? Meer dat we aan het eind wat verloten?
Volgens mij wordt er ook wel vaak een willekeurige deelnemer ‘beloond’! Maar ik weet niet wat leuk of handig is!
@Delos Topper!!
Gratis prijs idee: een overzicht is van favoriete (gratis) patronen van alle deelnemers! Dus een lijstje met aanraders ofzo
Betaald prijs idee: bedrag om zelf aan wol te spenderen of een patroon op Ravelry ofzo
Mijn No Frills is af! Nu alleen nog alle losse eindjes wegwerken 
De kleur komt goed overeen met de foto! Ik heb er wel even over gedaan, maar in de tussentijd ook andere dingen gebreid. Het patroon is heel basic, dus goed te doen ook voor beginners!
Ik heb ook ravelry aangemaakt, wil iemand mij vertellen/uitleggen hoe ik jullie kan vinden?
Pb!
Ik vind een prijs niet echt iets toevoegen eigenlijk, daarom heb ik op nee gestemd. Verder wel een superleuk idee!
Oké, het breien laat ik nog even links liggen…
Gisteren ben ik begonnen met een amigurumi van DenDennis, kent iemand deze boeken?
Ja, DenDennis is leuk!